Wednesday, December 28, 2011

menari lagi

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:02 PM
selamat pagi Malaysia, selamat pagi Ipoh dan orang Manjung especially :)

dah lama juga tak menari seteruk begini. so, kepada orang Putrajaya, mai la datang ke sana saksikan persembahan tarian Perak dari saya. saya pun tak tau celah mana Putrajaya tu yang saya tahu tu aje tempatnya. tapi bakal tido di Cheras Putri. Apah awak tak tahu maklumla bukan orang KL pun.

ada satu cerita di sini. sedih lagi. biasalah, tak tahu kenapa tiba2 je aku selalu kena marah. selalu sangat rather than others. macam anak tiri jela dibuat. apa salah aku aku pun xtahu. sape marah? adala. nasibla dia orang tua. kalau tak, mulut aku ni dah patah2kan kepala otak dia. boleh tak?

sekarang tinggal sikit aje lagi. sabar dan sabar. lepastu lepaslah azab kau. by the way, smlm aku tido and aku mimpi something weird. aku mimpi aku mengandung. hamil. Ya Allah. sampai sekarang dok teringat ingat, apela maksud mimpi macam tu. sungguh ia permainan syaitan, tapi kadang2 ada maksudnya jugak.

aku dah googled tadi and ada 2 maksud. bagi sesiapa yang bermimpi, akan ada perkara tak baik berlaku and satu lagi maksud, bagi sape yang bermimpi, dia akan bahagia dengan pasangannya. so, mestilah aku nak number 2 kan, tapi apsal ntah aku jadi runsing tetiba pagi2 macam ni. terus diam aku termenung salah, bercakap salah so simpan dalam hati pikir dalam pale otak apekah maksud mimpi tu. Ya Allah, jauhkanlah aku dari musibah.



suatu ketika dulu la :)


cukuplah saya canang banyak ni untuk entry kali ni. tolong doakan perjalanan hidup saya ye. ape pun, saya sayang mak saya sangat2.

imageimage

4 comments:

bella luna said...

terima je dengan hati terbuka, maybe ade kesalahan kite yang kite sendiri tak nmpk,anggap je teguran tu untuk perbaiki diri kita ye, jgn2 sedih2, chill;) ,. pasal mimpi tu, doa la banyak2 semoga ianya bukan petanda yang buruk, in case it is a bad thing, just siapkan diri and mental semoga tabah lalui segalanya ok;)

Teja Evalea said...

wahhh cantik, cantik, cantik :D

Wilayah Sepet Kuku said...

insyaAllah....mimpi adakala mainan tidur.

berdoa lah yea.. :)

norzillawatie binti zahidin said...

tengkiu semuanya :(

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea