Sunday, February 21, 2010

damn english carnival!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:45 PM
English Carnival di KPM Beranang ade le sedikit bentuk rupe karnivalnye
walaupon xbest...haha mmg xbest...mcm tah pape...
bosan+xde air+makan kureng+berbukit2 penatnye mendaki


aiyye.....mmg bisa nya panas ag kat sana...
English Carnival je pon..pastu jumpe plak dak2 yg skema nk mampos...
skema,skema sangat..mampos nk melayan...
poyo,poyo sangat..lagi letih...
diam,diam sangat jugak..adeh.ponat ko gaya gini jumpa org..
dapat jugak dak yg blagak,balgak nak mampos...
rase macam nak amik pokok kelapa tu tumbangkan atas die je..
nk wat camne..anak org kan....mampos kau...




booth time


drama session



zam gile



nabil.syed lagi gile



epol.kam.aku
mencapap depan bas tata KPM


Aladdin & The Magic Lamp menjadi tema dalam Twisted Folk Tales kali ni..
so.....nk wat camne kan..cdo rezeki la nk monang...
competed with the other 9 colleges of MARA...
xpe...biasa la tu..hai...


tp kan.we al enjoy kot...ne taknye masa balik..hujan..
pastu bus bocor plak tu....abis sume amp basah ngan gitar2 skali
termasuk la effect syed....abis kau....
pastu kitorg singgah RnR Tapah...mak ai.....
mmg la..makan da mahal..mase tgh makan nasi berlauk aku yg ade sayur kangkung
dengan ikan goreng masak kicap tu..(xsedap syial)...5bucks kot..
sid yg tgh makan depan aku...ternampak satu benda yg agak pjg jari kelingking aku..
berjalur2 kaler gelap....ingat kan bawang(nk sedapkan ati)
mak ai..dekat punye dekat ngan mata aku yg rabun ni..
mmg....CACING SYIAL!!!!amik ang...pstu sid pon g la kedai tu minx ganti rugi..
aku pon tros ke sinki mengeluarkan segala lauk pauk yg da masuk dalam badan aku ni...
n da xsanggup menahan ape yg ade......
ape pon da xselera..g mam....
mmg....dan2 lepastu..sid dpt anma baru...sid cing....hahaha..kalaka la kau..
pape pon....mmg best la..dgn ade kak bel,kak saila...n kak azie mary kay..
amik ang.....
dats all ajer tuk crite ni......
yaya...!








0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea