Thursday, October 29, 2009

meng'perm'kan...

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:03 AM
haha.....adeyh..
last wik aku ke penang mengambil muet exam
dalam speaking test..
mak aih...susahla soalan die doe..
tp aku agak selamat bile aku ad bagi
satu jawapan yg agak power la di situ..
apela nasib..tah dapat brape la nanti doe..
well,well,well....
masa kat penang gak..
adela aku melaram sket2...
heheh...da alang2 datang sana..
lepak ngan membe2...
hai..tu perkara biasa..
lagipon bukan salu jumpa kan geng..
ramai je geng aku kat sana...
huhu....aku pon ade show kat sana untuk MPG hotel UiTM
best jugakla tp dalam aku yg xbrape nk sihat
ceritenye...
huhu...aku kua jalan2,karaoke...
wa..next wik aku datang lagi...
well,ade penghuni baru kat umah sewa aku kat sana
namenye Intan...
awek Yasin tah sape aku mmg xkenalla hai...
then,die ni mmg pandai buat rambut
aku pon buat2 la rambut..
ala2 perm la doe...
mmg jadi even skejap..
alamk...ni yg nk buat perm ni...
yela..da dekat 8 bulan asyik straight je kan..
kan aku rebond rambut la kan..
huhu..kali ni nk tukar style la plak...
heheh..macam besh je wat perm....

aku n ajie bersia-sia'



hehe....see....macam ske lah plak kan..
mmg aku ske...so,tgkla ade duit lbh sket..
buatla...lagipon xlama ag nk g citrawarna....
wah lagi sheronok doe...
hai..asgment accaount xbuat ag..
nanti cont dea...babai

p/s: rambut blah depan cam berselirat dawai da padahal..

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea