Wednesday, November 18, 2009

bebel-an 1

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:02 AM
wel wel wel....
2morrow....last paper...SOC..stand for managing self..
ohoho....
ku xsaba2 nk get out from this hell la!!
bosan...tah macam gampang duk sini..
ari2 wat benda sama...
ai..cam da xde point nk tulis doe...
awat tadape nk tulis ha...
alala....
bosan..tade sape nk mesej..
da la wet xde ni....
ai kering gile la weh...kontang nye bukan main kemarau tah..
poket aku..
kesian aku...ta lama lagi mau pegi program cuti2 malaysia..
ta saba jugak......
zuhail kedekut tanak bagi bege...
td kate nk bagi..buruk siku...wlaaupon ta bagi lagi....
ahaha..merepek syial..ta tau nk ngomong apa sih...
ya..ade hal mau cite tibe2 teringat...
aku sangat sedih...tu la pasal...
kalau da berkawan baik sangat pon leh jadi masalah...
aku geram ngan sorang miss COM ni...
ko ni mmg jenis xrespek org ke...
so wat kalau bapak ko polis....aku xminx pon ko respek aku even aku lagi tua dr ko..
tp apehal dak2 lain ok je ngan aku......
ko mmg bermasalh ke dgn sume org..ellolo...
ramai je pon org kutuk ko tp aku xpulak join sekaki memandngkn apebile
adenye status aku sebagai salah sorg dr kawan kau yg agak "baik"...ni..
da la xbersyukur..apehal..mulut xleh blah..
how come ko nk sume tunduk kat ko...
elo....walaupon ko hebat mana pon bergado..
u never see norzillawatie lagi...
u'll kno her then bile masa tu da tbe..
alhamdulillah..aku ade lagi org yg masih lagi bersama ngan aku..bukan ko sorg je...
oh sudahla COm...ko malas lagi nk bercakap..
bersyukur juga kerana ade kawan seperti kau...

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea