Thursday, May 12, 2011

melayu memang babi

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:26 AM

ni nampak edit ke tak. haku pun tak tahu. lahulahulahuhulalalahulahu.
hye peeps=.=

korang jangan marah aku pasal title blog agak kurang ajar. sebab ade orang lagi korang ajar kot. xcaye? lek dulu. sabo ye. korang taulah nanti.

even muke macam tapai, badan dah longlai, tapi takdela busuk macam petai kan. haha. aku harihari buat esaimen tak jugak siap2 esok dah la kena hantar pulak. submit kena sehabis baik. macamana nak habisbaik kalau tibe2 ade adhoc meeting esok pagi awal gila pulak tu. habis baik. memang lah. aku ni robot real baik punye ade otak dipakai untuk buat keje orang lain. cisssilah.

okey okey. sebenanye tadi aku nak makihamun. sebab tadi masa aku fbwalking, aku terjumpelah page kejadaharam ni yang memang menjadi amukan org melayu habishabisan lah beb. kalau dapat sape admin ni, mengucap pun tak sempat agaknye. kalau ikutkan hati aku, memang aku dapat je admin ni, lokap kasi masuk. ikat pakai tali pastu mati. sile scroll ke bawah ye.

Melayu Memang BABI

kalau nak tahu silelah click gamba kat atas


bila dah bukak. sile bgtau saye, ape perasaan anda, ape anda rasa sbg org melayu. ape tindakan korang. korang nak tahu ape aku buat? aku buat bodo, sebab org yg buat benda ni lagi lah bodoh bacul bagai ahhhh.. entah. lepastu kan, aku report kat page tu biar page tu kena block. kan dah jadi sensitiviti bangsa kat negara kita. kalau korang dok layan komen2 pastu post nak mengamuk tak gune weh, die lagi suke ape korg buat. die suke nak memecahbelahkan bangsa kite nih. haih. lepastu kan, xke menambahtokok dosa kat dalam page tu dan juga dosa pada diri kite sendirik. so, ape kejadahnye ni sume.

nak marah sekarang tapi xjadi sebb tgh makan ceketiau. and korang, jangan marah2 ye. aku nak tunjuk kat korg yg, kite ni org melayu still bertapuk di tempat yg sama and even kite cuba nak dipecahbelahkan org lain, but we still unite together, be together and forever. melayu best ever.

imageimage
to be continued..image

5 comments:

Santan Berlada said...

jom report ramai2...

teyqahd said...

huu , sabo cik zilaa ...
New entry "hehehe"

Shafiq Izwan said...

melampau betul sape yang buat camtu. huh!

Mr.Kay said...

ni semua propa je. kalau layan mmg jadi buh-duss la. ape2 pun thanks sebab menyebarkan info fake ni.

norzillawatie binti zahidin said...

lek suda :)

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea