Wednesday, May 18, 2011

i wish that i had doraemon's pocket

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:56 PM


kalau aku ade poket doraemon, macam-macam aku boleh buat. macam-macam. ape aku nak aku dapat. dah macam syurga. ni bukan pengaruh media, tapi pengaruh semasa. since kecik memang aku suka tengok cite ni. bezanye antara aku ngan doraemon sekarang, aku makin membesar tp doraemon and nobita, shizuka, giant, sunio sume tak besar2. maintain je macam tu.

there are a lot of things y aku nak poket doraemon. sedang bermimpi jap*

1. pegi merate tempat


mestilah nak. nak pegi marikh, nak pegi hawaii, italy, paris sume dalam secelik mate aje. boleh tak. lagi satu aku nak sangat pi awan. aku ade tgok movie doraemon yg die buat istana awan. best gila. sume benda buat dr awan.

*utk pengetahuan, umur aku 22 skrg*



2. nak makan


kalau aku nak makan, seluk poket kluar trus makan. nak makan ape sume dapat. tak payah pi pasar susah2 beli makan suh mak nobita masak. tak payah. tapi kalau ak jd doraemon mestilah makan dorayaki je kan. x. kalau aku jd doraemon, aku nak makan lambchop, cikenchop. pergh.

*i'm sick. jangan layan*


3. keje skolah cepat siap


gambar xbesar pulak. kau seluk poket trus cari "pen berilmu". trus siap dengan tepat dan cepat. ye ye je aku. bodoh gila imaginasi.


cikgu aku penah cakap. jangan tgok doraemon. nnt jadi bodoh. xdela bodoh sangat. kalau dah taksub sangat mmg bodohla. cikgu, kalau anak cikgu suka tgok, salah sape cikgu. baik xpayah ade tv kat umah. ape la salah doraemon tu. lagi bagus tgok doraemon dari tgok death note. aku suka death note. tp aku xterpengaruh.sori.

kadang2 bila dah tgok doraemon, mesti pikir camni.."bestnye jadi nobita". jadi doraemon lagi best. macammacam ade. kalau aku ade doraemon dalam hidup aku, mesti speechless. tapi mesti secure kan. sape2 berani buat aku, petik je doraemon dtg. pastu doraemon mesti marah aku, "aku bukan ibu peri". pergh. kena marah.

kan aku dah cakap
"bodoh gila imaginasi"

yg penting, hidup dgn doraemon, hepi go lucky je. xpayah nangis2 nak pikir itu ini. sebab ade hero di sisi. doraemon.

sekian. jangan layan.

imageimage

3 comments:

greenduck said...

Babe lapar. Nak tomyamm. cpt seluk poket!! :p

norzillawatie binti zahidin said...

hahahahaha.......poket saye kosong bukan macam poket doremon..haha

Askrie Hishamuddin said...

nak jugak poket doraemon. haha :)

zilla, jemput join giveaway contest ni http://himynameisasri.blogspot.com/2012/06/jom-sertai-giveaway-askrie-hishamuddin.html

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea