Sunday, May 15, 2011

fakQ tatu.

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:40 AM


so, what do you think about this?

a. macam nak gigit si kepala botak tu
b. nak tikam sampai lunyai tulang
c. tabik kat si botak tu
d. gomol macam tepung gomak kat pempuan tu
e. ____________( dan lain lain. isi sendiri)

aku ternampak celah google but i don't even know about the story. kalau nak bertatu skali pun, cuba jangan nak persendakan agama lain. tak paham la. kenapa masing2 nak bergado pasal agama. walhal nak hidup aman damai konon nak maju lah ape lah nak dunia saling meriah dengan kedamaian keamanan banyakla kau punya aman bagai.

maybe ade some of u yang dah tau pasal hal ni. but ni aku 1st time tengok so aku ade rase nak post ni for those yang tak tahu menahu. and aku xsangka memang betul2 ade orang nak bertatu kan ini and nak nak pulak agama lain. bapak shit gila lah. bukan Islam pun. pastu pempuan bertelanjang pulak camtu. oh fakQ! bencibencibenci!

nak tahu pulak ape korang rase bolehla komen aku dalam box yang dah sdia ade. tak suruh send kat petisurat pun. tengkiu. ah. tak suke.menci.

tatatititutu



imageimage

7 comments:

GamUHU said...

kat mana DUA ekoq nih duduk? nak pi bunuh.

norzillawatie binti zahidin said...

sabar ye.cek pon xtaw

Tiada Nama said...

astarfirullah

norzillawatie binti zahidin said...

hummm

ezzah said...

melampau la . tak perlu sampai nak hina2 semua tu . huhu

norzillawatie binti zahidin said...

it so bad

Cik Lulu said...

agak kurg ajar ya d situ.. biar pompuan tu rasa nak bdn dia dbakar2..

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea