Tuesday, May 17, 2011

tak patah hati

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:01 AM

kaki keras jadi lebam berwarna biru
dah tak berona coklat seperti warna kulit sedia ada
muka dah berkepam berpeluh berminyak dah tak lut dengan air
habis celah ketiak dari kasar terus licin
nampak penat beraja lela di badan

kiraan step 1 sampai 8
diulang berkali kali nak cukupkan pentas dengan
warna warna tarian lemah gemalai
dari keras berliku macam besi waja
mencukupkan minat tak kira seribu liku
mendatang harihari yg semakin dekat

nak tahu apa?
aku menari
aku berdansa
sebab aku suka
jangan disangka
jangan disangkal
aku tak suka
aku murka

kau nak bermuka
aku bagi kaki
kau bagi tangan
aku tepis

kau bunuh aku
bunuhla
mati nanti
kepala aku cari kau
mahu?
berani mati.



sekian tak patah hati

imageimage

2 comments:

Salmiza S. said...

hehehe... teruskan minat tue... btw, nice pic! =)

norzillawatie binti zahidin said...

tengs!

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea