Thursday, August 6, 2009

diganggu '!!'

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:54 AM
da 2 malam aku xtdo langsung even sesaat kerna diganggu oleh makhluk Allah
yg satu ni...bukan satu tp banyakla...
tah knp...ape masalh sampai aku xleh tdo langsung..
di kala terlena je baru....trus di'himpit'...
ape kau nak???jangan kacau aku...aku xkacau kau pun..
desak hati aku...nk cakap takut berjawab pulak benda tuh..
alang kepalang xbuang masa sikit pun..
trus klua dr mulut aku jampi doa al-kursi beserta doa2 yg lalu kat kpale aku..
sampai ade satu ketika tetibe je badan aku menggigil macam seakan takut gile2..
ape kena nih???trus terkumat-kamit mulut aku membaca doa ayatul kursi...
astaghfirullahal azim....
aku terbangun...dan dalam kelegaan yg bercampur baur dgn ketakutan..
tetibe..terdengar la plak hai miow2 si kucing mane tah yga de kat asrama ni..
makin lama makin kuat tah macam cr ank die yg kehilangan
tp ade la plak anak die kan...die nk mengawan ngan kucing mana sebab tu la
satu2nye kucing yg de kat kolej ni...
trus betambah ketakutan lagi la aku..
tanpa ditunggu tros aku cr haluan ke katil sape2lah yg sudi nk tido ngan aku..
trus aku tdo ngan mira..
xbole tdo jugak....apela hal..lalu aku g amik buku yasin buat genggaman di kala aku tdo..
tp takla jugak menjadi..sebab benda tu tindih aku di kala mira tgh sembahyang subuh..
lailahaillallah...ape benda ni nak..
aku ade buat salah ke...salah langgar ape2 ke...salah lalu tempat die ke..
ape kena ni ngan aku ni...ampunkanlah aku kalau aku ade salah ape2 skali pun dengan kau..
kite same2 makhluk tuhan...tolongla aku...jangan ganggu aku lagi..
aku ade peranan untuk dimainkan..
gelagat roomate aku yg agak kesian tgok aku..trus bacakan yasin dalam bilik tu..
yela...melihat aku xsenang lenang langsung tak tido sampai ke pagi
n tros g kelas pukul 8...
tp pada pagi kedua aku diganggu,aku tros pegi jumpe cik hisham
selaku ketua warden...
tolongla aku yg sedang dibelenggu kekacauan jiwa dan rohani aku ni..
lalu diberi aku mc pada hari itu supaya aku dapat berehat..
dan cube untuk tidur..
ade tu sampai aku dihimpit..lalu aku terdengar kalimah dr suara lelaki
"innalillahiwainnailaihi rojiun.."...nafas aku tersekat2...
masa tu ape lagi aku ingat nyawa ku suda dicabut dan aku hanye menjadi roh je..
rupenye jasadku masih lagi bersam rohku..amin2...
ya allah panjangkanla umur aku....dan ibuku dan adik2ku...
aku masih lagi mempunyai peranan besar terutama pada keluarga aku..
ya allah..tolongla...berilah kesempatan untuk aku mengejar cita2 ku..
membantu keluargaku...dan org2 yg pernah tolong aku...
alhamdulillah dengan izin Allah..dengan adenye bacaan yasin pada malam tu..
aku da xdiganggu lagi...amin...

1 comments:

Anonymous said...

[p]"Specializing in manufacturing equipment, cosmetic raw materials, export-oriented than the original owner of the owner of a chemical processing plant in 2007, commodity prices coupled with the appreciation of the renminbi, he with Japan, South Korea, will sell the output pressure of society significantly . Finally, Womens Air Max 2011 the design of the red accents on the heel, tongue tag and shoe lacing eyelets . The purpose of the design is to prove the most competitive cushioning effect Nike Air Max 87 Mens Shoes can offered for runners . Sometimes gloss over women's shoes can not pacify with their [url=http://www.max95uksale.co.uk]air max 95 sale[/url] need . Nike air max Vente 鑴?Prix R鑼卍uits

Known Shoes Nike Air Max 90 that the Air Max III until [url=http://www.max95uksale.co.uk]air max 95max[/url] 2000, when it is in his name from the year of its appearance was years revisited . To begin with, we stand upon the surface of the Earth, thanks to gravity, without [url=http://www.max95uksale.co.uk]nike air max 95[/url] which we would be floating in the air . com [url=http://www.max95uksale.co.uk]cheap air max 95[/url] is a way to save your money . [url=http://www.max95uksale.co.uk]air max 95 uk[/url] fashionbagbar.[/p]
_(houziwdh)

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea