Friday, August 14, 2009

amik hang!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:14 AM
al-biasalah...da ghope skolah la pulok KPM aku ni..
ade le plak mentor mentee nye...
amik hang!!hahaha...
nk wat camane..nk xnk ikut jela...

dulu kalau kat uitm....
just ade P.A je...
PA masa kat UiTM..bile kome datang kat die...baru die tolong ke ape ke
tu pon kalau die nk tolong
masalahnye..kat sini punye style..
masyaAllah....ko xdatang kat mentor pon..
die tau kot ape kiter buat..
xkirela kat asrama ke ape ke...
ibarat kate..hang berak jam brape pon die taula..

mak ai...susah r if aku nk buat jahat if camnih...
so..sepanjang aku kat cni..
aku ade compare kan diri aku kat cni ngan uitm
kat uitm aku agak liarla..
duk kua sana kua sini..
sini??aku nk g mana...
da la celah2 hutan....
maybank pon xde...
yang ade bank islam ngan bank rakyat je..amik hang!!

pastu...mall mall ni jangan harapla ade kat sini...
yg ade pasaraya borong sakan..amik hang!!
hahahah....benda murah2 je jual kat cni...
mmg klaka bile pk2 balik...
xde benda yg menarik pon kat cni..
nama pon bandar U...
yg ade...benda2 berkaitan pendidikan je..

Ya Allah...klinik kerajaan xdela wei kat cni..
swasta je banyak...mati aku...
if ade pon klinik kerajaan BOTA KIRI...
hahaha..jauh gile kot..adela mau stengah jam baru sampai...
agaknye sape yg sakit tu mmg xsempat sampai klinik tu da 'out'...
aiseh...

pakai kpale otak weh...
klinik xde...inikan lagi hospital...
izinkan aku bergelak sakan pecah perot dulu..
sebab pe aku cakap camni..
aku dok sembang2 ngan membe2 baru aku kat cni..
mmg kurang kemudahan kat cni...
tp nk wat camne kan...
redha je kot...
kalau nk g hospital maybe dalam stengah jam lebih r sampai
nama hosp tu...
Hospital Changkat Melintang...
adela besar Klinik Kesihatan Greentown kat Ipoh..
mmg klaka...
ape ade kat hosp tu pon aku xtau..

hahaha....makan??
makan leh tahanla...coz harga student kan..
dalam kolej ade cafe..
so xde masalah sangatla...
blanje pon xdela gile2 cam kat penang..
taraf hidup tinggi kot...

pastu kan..kat sini la...
ko wat salah sket..memang satu kg tau da...
adoi..mmg le...
aku rase da ade org aim aku..
mmg suke wat muke xpuas ati ngan aku...
sebab...
aritu ade perjumpaan mentor mentee...
pastu aku kena main gitar..
agaknye die dengki kat aku kot..
lantak ko la...

study plak...biasa2 je
tetibe rase minat kat business da datang
n aku agak paham gakla...
alhamdulillah...

so nothing lah nk cte..coz xde benda pon nk story..
da..

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea