Monday, August 17, 2009

dorazila yg sesaje memblog membuta tuli..

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:15 AM

disebabkan aku kt kpm ni memakai baju kurung hari2...
maka aku pon buatla perubahan sket yg agak ntah pape..
pakai selendang la...
adeh...
xde slah pon kan....

aku ni sebenarnye xde keje nk tulis blog ni
mmg secara membabi bute je manaip benda yg tah pape ni
fedap tali gitar aku putus plak
time aku tgh tune gitar tu..mmgla...bengang..

ok...ala2 pinky aku mmg xleh tinggal..
baik dr atas smpai la ke bawah..hakhak..
aku mmg demand lebih...
tp suke ati aku la...
yg pakai aku..
yg guna aku..

lalala.....life aku skrg biasa2 je..
ikut rule..kpm..yg..em..yg...agak2..cam..lahabau la sket..
tp nk xnk kena ikut la kan..
jadi la budak baik...

wey...xde motif la plak lahanat blog yg aku tulis ni..
aku xde idea r...
nanti2la...

p/s: petang tadi aku ponteng g BUMI HIJAU...
BUMI HIJAU tu program kebun mengebun...
ello...sori....bukan keje aku..k..tata







0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea