Wednesday, April 14, 2010

aku.yg.patot.tacing

Posted by norzillawatie binti zahidin at 5:43 AM

Sihaq Al-Qadri sedih aku...
ko x tulis aku dlm blog T_T
x pe la..
gudluk tuk final karoke t..
sbb aku g ke, x g..
ko bkn prasan...
:)


statement di atas telah dianta kepada saye dr penama di atas
juge yg bergamba di atas
itu adelah tanda2 ketacingan cacing kutu ayam die
mmg pon aku buat ko macam ade ke xde..
mmg antu pon yg anta mesej kat aku sebelah menyebelah
aritu dok menganjing...
kan kan kan syed...???

ape2pon...thanks sbb sudi datang sokong aku..
hepi gile ko dtg syed...
yela org yg aku anggap kawan baik dtg support aku dr jauh..
even kentut pon leh dengar s.i tu

tpkan..yg patot tacing sape..
aku ke ko..
kalo dak2 umah ko xgi,ko pon xgi kan..
ko sndri gak cakap aritu..
"kalo sume dak umah pi,xkn tinggal aku sorg2"
statement tu tlah dikeluarkan dr kerongkong ko
kat fud kot time makan aritu yea....

ape2pon...thanks sbb sudi juge datang support aku...
trimas..syed...
sayanggggggggggggggggggggg ko sangat2...



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea