Friday, April 9, 2010

cerita1

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:06 AM

ade seminggu aku x nulih blog ni..
n just ade 2 hari lagi kena submit eco punye assignment..
n just juge bape jam lagi utk mngadap pentas Lumut Bistro Waterfront..
for ptandingan karoke terbuke perak semi final...

ade satu hari tu..
dr 22002000099980
kalau kol balik mmg cdapat kot..
kalau dapat pon cas mahal nk mampos..
hhahha..tu no yg anta aku mesej yg bunyinye gini:

"Tahniah.Anda layak ke separuh akhir SUARA 1 MALAYSIA. Sila hadir jam 7.30 mlm pada 10/4/2010 dgn membawa VCD anda sendiri.T.kasih"

hai bergemencang perot ku xterkata pagi tu bile terbuke je mata sebelum g mandi nk ke kelas..
hai lepas tu dok g tunjuk kat membe aku n btape hepinye diorg utk aku...
sampaikan c haikal ngok ngek tu g gtau sume lecturer yg ngaja kelas kitorg..
sampaikan kak yg jual air pon di kasi taunye...
hai...bile nk tanye pengarah cik haikal...
huhu...kejap lagi katanye...

well just want to say thanks a lot to MADAM HAZALINDA for sponsore 4 me the gown..
yah...thanks to u lah madam....sweet gile dat gown..thanks 4 da semangat yg u bg...mmg berkobar2 la eden weh...kalau dpt masuk final,nk bawak satu kelas...bestnye..

tp ade satu benda yg xbest...nabil...hum aku tau bkn slah ko pon..
but..tahla....aku pon xtau nk cakap ape..
aku benci ko..but..kalau nk dibandingkan ngan ape yg ko da buat utk aku..
aku tau..hum..

papepun thanks to combi,qusya,zam,kucai,nori,timah,su,comel,iqbal juge..
sebb bg ak smgt..n sanggup folo aku utk esok ari n support aku...
sanggup sewa kete mahal2 utk aku...

esok da la buday mak..ape aku nk bg ak pon xtau..memandangkan aku tgh sengkek
gile2 babi an ni...mak i luv u mak..but if i did wrong,do wrong or maybe wrong..sowi..
sayang mak gile2..

hum...4 tomorow xtau lagi plan yg sebenar camne..
zam mr plan kasi baik punya hari...thanks to u..
to nabil,cukupla mesej aku,kol aku..aku sakit at ngan ko skrg ni..
enough...

..........................end



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea