Wednesday, March 24, 2010

good4me??

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:07 AM

good for me??
kalau la die tau aku nangis banyak kali sebab die..
kalau die pkir airmata aku ni ikhlas..
die xkn cakap "good for you"
tp yela..die penah cakap..
"air mata ko tu kalau nk dibandingkan dgn alla..airmata die lagi ikhlas,berharga!"
ni bkn nk ungkit..tp nk revise balik..pe da jadi b4..
yg menjadi effect kpd skrg..

knpe..knpe dan knape..
ape yg menjadi sangat susah utk trime aku..
xpela..maybe die da ade gurl lain..
but y still stalking my page...
y n y...cam nk cr kesalahan...
if ade je benda yg maybe libatkan die..
yg bole...dikaitkan ngan die..n of kos pasal die..
die baru nk komen even 3 words can easily make me cry..

kalau la die pkir...
cepat betul die hapuskan aku dr ingatan die..
cepat betul die buang aku..
terlalu cepat...
hanye membe2+adik2 aku yg paham camne..
betul org cakap..
kite amik masa just 1minit tuk kena,1 jam tuk bcinta
tp amik masa yg sangat lama tuk lupe..
tu pon lom tentu lupe ag..

ntahla..ni mmg game cinte..
sakit gile...
tahla...sambil terdendangnye di winamp lagu MERINDUKANMU-d'masiv
buat aku btambah lagi sedih...
knpe la wujudnye prasaan sedih..aku tau..xpatut aku ckap camtu..
anugerah Allah s.w.t...

wateverla....aku pon xtau spe next aku..but,since ade kawan2 de ngan aku..
cukupla mereke je yg da wat ak hepi...
cukup la ade mereka....
i luv u all....







0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea