Monday, March 1, 2010

nothin to do

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:34 AM

apo aku nk buat cuti seminggu ni pon ak xtau..
sape kan nk amik aku keje seminggu je..
ah..lantak kau..duk umah suda...
sambil kua2 g online nabil bawak besame gg..
n melayan adik2 aku buat keje skola yg penah ak wat dulu..
hahaha..bajet syial

tp kan..esok or luse maybe mau ke penang buat clearance
di pangsapuri mewah pauh damai...
amik baju2 n drawer yg terbengkalai d sana...

pastu jalan2 jap ke sana ke mari...
pastu nk g sana mau beli oblong abg lan..
yap...buat spesel sket ok bro...
gua miss la oblong lu....

pastu sambung balik rutin harian kat umah..
basuh baju,sidai baju,perah baju,lipat baju...
segala pasl baju sume aku...
nk mask pon ikot mud je..kalau ade mud..sedaple..
xde mud..mampos makan nasi ngan telor dadar je la..
ye adik2 aku..maapkanku kerane kakakmu ini...
skrg malsnye lain macam..
nk mara je ari2 xtentu tempat..
tu aku punye pasalla...haha

hum......apo nk wat..sampai xde benda nk cte..
blog bodo2 jela aku...
lalala....ttbe rase nk mencarot plak..
fuck babi pukimak ayam lu....
ok..chow








0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea