Friday, March 5, 2010

penang!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:09 AM
kat sunway

wing!pagi yg indah!


qb day!



lalala...
the day at penang was so.....holistic...
the holiday was so.....biase2 aje...
kengkengkeng....
sambil drive viva AGV9520 aku dendangkan lagulagan yg berkumandang di udara
HITZ,ERA,HOTFM sume aku dengar..IKIM jarang2..je..hahaha


sampai penang...
g amik arep membe c nabil yg jual bihun sup kat pasa mlm
tetiap rabu kat SI...
then bawak die g jumpe abg lan oblong
merindukan oblong die...sangat sedap..
thanks 2 abg lan...n abg..pe tah..lupe da...
sambil pastu g jumpe minah2 RRA kat mcD..
pastuh g lepak ngan AJ n SANI plak...sambil2 tuh...
kat NASMIR...tempat lepakan aku dulu c2...
ah skali kitorg da jumpe...abis meletop NASMIR dngan kekecohan kitorg
yg nabil n si arerp hanye sembang b2..
maaple..kitorg da lama xjumpe nk wat camne...
hahahha..miiss u AJ.....
n then berlau satu insiden yg xdigemari...
macam ()*^$@@^()...
just 4get it..macam *a*i...

tomorow nyer....kitorg g plak kat belah pulau jumpe adik c nabil lepak kat tesco
teman adik die makan jap sambil sembang..
*mud xbek lagi masa tuh*
aku pon buat muke tiang lampu jela...
ske ati aku la....bodo je..
baru nk elok sket gado balik...lantak r...
pastu aku g lepak QUEENSBAY.......best gak citu.lepak FOS..
buy1free1...
*mud pon xbek lagi masa nih*
we both separate..g mam k................


pastuh da elok g kua n jumpe kawan NABIL masa die MRSM dulu
namenye ORIE..she with her brother yg sebaye aku..
adik die cam ade sindromla kan..mmg hepi la masa kat c2..
yela...best sembang ngan sindromnian ni....
saje nk selami hati diorg camne....
his name is NAZRY.....lalalalla....
mmg sedapla kan makan ikan siakap masaka 3 rasa kat satu restoran ni
yg dipunyai oleh geng PEKIDA....wah..leh bukak bisnes diorg ni...
bagus2..hahahha......

then mlm tu gak kitorg gerak balik perak..
but b4 dat aku g jumpe dak umah n having fun dgn diorg
di karoke perda....
bersame AJ n SANI aku ajak skali sempena nak celebrate bufday AJ
aku kasik ceklat je ngan die....hahaha
laki haram aku xtau nk bagi ape..
kalau pempuan senang sket..banyak je benda jual..
ahhahaha..lalalala.....

then masa nk balik aku da crack sket kete nabil..
mak ai sebe salahnye aku...aku just cube nk alihkan kete tu..
sebab time tu die g bank jap.....
aku xprasan lak batu kat c2 masa tuh.
ternaik atas para pokok tuh..mampos aku..ade crack sket la kat depan..
sori nabil....
hum...........


oppps...terlupe nk cakap la wei..
aku ade jumpe pejoi....coursemate aku masa kat sm teknik ipoh lu..
n coursemate aku gak masa kat uitm..
dak pandai nih...sebab diela ajar aku LINEAR masa nk final arituh..
mmg ak baikla ngan die...blanje die KFC...
thanks kau...dapat gak jumpe ko....hahaha

ok...sambung plak...dr yg atas tadi lah kan...
sampai je umah tros tdo...tu jela...xde benda nk cte...
hahahahha
...................

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea