Monday, March 1, 2010

i'm a driver

Posted by norzillawatie binti zahidin at 1:39 AM
smlm aku ke ipoh met my uncle....
pau sket...ha..dptla serba sdikit serba 1 sumenye..
ade la duit poke sket nk k penang ni nak ngambik barang
yg da tersadai kaw2 macam hanjing kat sana..
dak2 tu nk pindah da kabonye..

elo..sistas2....aku da pandai drive lah..
thanks 2 pakcik nabil kerana mnjdi guru memandu
secare free..sambil gunakan minyak kereta kau..
hahha....
aku drive kot g balik k manjung...
mmg bestla...dengan hujan lebatnye..
blaja kan katekan...
hahaha...camne clutch...brake sume...
haha..mmg bestlah....

trimas kpd nabil mengkasi aku drive kete avio kepunyaan
pakcik ahmad shokhaily....
auto kot..mmg sblah kaki lagi goyang aje lah..
terangkat ats seat pon ade...
nabil pon daleh tdo tanpa tgok ak drive...
kire ak teror da la tuh...
wah..azam 2010 tercapai da...cume xcipta lesen je lagi..
hahahah.....pemandu haram pon ape salahnye...
bkn pelumbe haram lagi pon...
lalala...

lalala....g penang palk nanti..xsabanye..
da pandai drive ni...
macam jakonla plak kan...
xsabanye...kakaka...

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea