Saturday, June 19, 2010

kau bye2

Posted by norzillawatie binti zahidin at 2:11 AM

jangan hina aku ngan kenangan lama...
macamla ko xpenah wat aku sakit..
macamla ko xpenah wat aku nangis..
apesla nk babitkan lagi cte2 lama..
aku da abis mampat mau lupekan kau ketat2..
suda..cukupla..

bingkisan2 kasih yg ko toreh kat hati aku..
cukup luke macam kena cangkul..
sudala..ko da xbaja...malah lagi letak racun kasi mati hati..
aku da xmau..naseb aku hidup lagi..

n hikmah di sebalik sume..
life ak skrg ni yg agak better..
pahit mahit yg ade ngan ko dulu sket2 aku lufpekan..
kes xmau dendam pendm dgn kau..
ko maen ngan org len aku stil maafkan..

sampai cni je aku nk toreh calar kt blog ni..
xmau da berkisar pikir pasal org yg xkan lagi tabur kasih..
xnk n xnk..
bye

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea