Monday, December 24, 2012

pagi yang pelupe -.-

Posted by norzillawatie binti zahidin at 2:06 PM

blog ni dah tak macam dulu. dah tak meriah. dah tentu aku yg salah. bukan aku nak gundah, cuma hanya bermadah. isi bukan untuk berpaling tadah, cuma ada sikit masalah, sampai nak post entry pun cukup susah.

hye. skrg dah pukul 6 pagi.
and korang masih tidur lagi -.-
bangunlah. dah subuh kawan kawan



selamat pagi. hey selamat pagi.



merry Christmas for those yg sambut.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=

aku ada cerita ingin dikongsi bersama
tapi apekan daya
kabel blackberry aku entah di mana
+..+
so xjadi nak cite panjang menggila
and cukup la sampai di sini saja
aku pun memang mengada ngada
dah post entry baru nak cari kabel di mana
nak jadi ape?

imageimage

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea