Sunday, July 28, 2013

sunday story

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:21 AM

assalamualaikum

hari ini entah dah puasa ke berapa, ape pun harap semua puasa kita diterima. kadang kadang ada syaitan ke takde syaitan ke, semua tu dari kita. bulan bulan puasa ni setan mana ada kadang2 terbuat juga salah, sengaja buat salah ke mmg nak buat salah. benda tu biasa tapi sama sama lah elak dari buat salah. maksudnya, sentiasa lah buat kebaikan.

aku ni dah lama tak update blog bebetul ni. selalu juga online tapi hati tu tak mengancam nak pi website blogger.com so secara otomatisnya aku takde la update ape ape cerita walhal hari hari ade je aku nak cerita. 

today is sunday. i have no words. supposedly aku dah kena balik ipoh ni tapi tak balik lagi ni. so jangan berharap la bus ade malam ni. mmg xde ye bus dari manjung ke ipoh malam ni so please please hopefully adela transpot nak balik nanti. malas nak pikir nak balik sbb memang takde hati nak balik sebenarnye. sebab pikir pasal kerja je so aku mmg kena balik.

lagi seminggu lebih sikit nak raya dah. so, aku tengok banyak persiapan orang dah on the way buat. persiapan aku manada ape apa tahun ni malas nak pikir sebab raya pertama pun aku kerja. malam tu baru boleh balik. hebat kan. ha, nak menjemputlah alang2 tu, ke majlis rumah terbuka negeri perak di kediaman menteri besar perak. datangla time raya pertama tu aku ada kat situ buat show. tu pasal tak boleh balik.

emm pasal blog yang dah agak berhabuk ni , aku ingat nak buat 2 functions. satu untuk personal and satu lagi untuk shopping blog. boleh tak korang? yelah. hidup lama lama kena makin berkembang. so kena la upgrade sikit. tak lama lagi ade duit lebih sikit aku nak website plak. skrg tgh ari template yg comel comel. so aku xnakla bazirkan study aku dalam bisnes n IT dulu kan. penah belajar buat website graphic and design so aku nak try test sikit nak buat website sendiri.

okayla. sekejap lagi aku nak berbuka dengan kawan kawan skolah ni. malas kan nak pikir nak balik. lepastu nak pegi jalan jalan kat uptown jap. ah malas nak pikir pasal balik. malas malas. esok isnin kena kerja. kalau pikir, stresss. okaylah. selamat berbuka. makan jangan gelojoh ye kawan kawan nnti kembung perut. padan muka.



imageimage

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea