Tuesday, February 2, 2010

cabut gigi

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:21 PM

hilang suda gigi ku yg graham tu satu....
xsanggup lagi aku tanggung derita acap kali makan
acap kali minum,mengunyah dan mengkrok2 makan keropok..

ni ubat2an yg diperlukan utk tahan sakit gigi aku
seminggu sebelum dicabut..
yak aih!benci aku makan ubat..da r sakit perut dibuatnye..
alhamdulillah juge kerane aku dapat mc smlm..mungkin efek dr ubat
yg diberi...aku tido sehari suntuk xsedar2 la..
JPA pun xpegi....amik hang..
jadi sementara ade masa yg xdapat buat ape...
aku kemas la bilik manakala yg lain pula sedang duduk di bilik kuliah
mendengar syarahan dari lecturer2 KPM..
padan muke korg..aku MC...hahaha...

luv bed..


time table klas aku

sempat juge ak buat time table smlm...simple je..
tp aku suke...haha..
xpek sangatla kelas pun sem ni...
tp yela...on the day aku mc..ade subjek programming yg aku missed..
sori miss ina.....i baru pas cabut gigi..so xdapat nak g kls u..
huuhuu..sori again..
so..today...better da la...
xsakit mana da..pas ni leh da aku mengkrokkrok sanan sini..
xdela makan sebelah mulot aje...
makan kfc la pasni..nk meraikan gigi aku yg da tercabut..yuhuu...

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea