Thursday, February 18, 2010

preparation 4 aladdin

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:50 PM
kak bella with me


we dance!


picca ni ditangkap last nite time rehearsal..kebetolanla kan dapat costume on dat day..tros pakai..brg2 segala pakaian aksasori sume la..we dance arabian alike..4 aladdin story 4 english carnival di kpm beranang esok...bidang tari mmg xku tinggal dr dskola..sampaila aku masuk blaja uitm penang..sampaila aku masuk kpm ni..lantak org nk cakap ape..yg menari aku bukan korg...aku xkacau korg..aku menari pakai tangan aku sndr xpakai tangan kaki korg...well, xsabar menunngu hari esok sampai tgok ni ha sepatah pejam mata tak tertutup gara2 excited g kpm beranang esoknye ...so pray 4 us....we will win...win win win..xpayah menangla hai janji enjoy..xkacau org lain,kakak2 n abg2,pakcik2 n makcik2..

da....


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea