Monday, September 12, 2011

female

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:34 PM

entah kali ke berapa aku buat entry lepastu delete publish balik lepastu delete. entah sebab aku tak rasa cerita tu seronok so ape pun tak boleh. entah kalau kali ni delete jugak aku shut down lah blog aku ni. next week baru update balik.boleh. mana la nak hari hari update.bukan ade peminat pun.

dulu hari hari aku update blog.memang bajet artis dikenangi ramai digenangi kalau tak mai. sekarang dah macam artis jatuh ditimpa tangga aku nak cakap dengan korang aku ni mmg bajet artis pi mana mana bajet orang nak mintak sainnnnnnnnnnn. =.=

tak pun. aku sekarang diam tak cakap banyak. cakap bila perlu and tahu kalau cakap banyak nonsense2 mmg tak keluar duit. so tempat teraman sekarang adalah library. being alone is better dan being lied forever. tak cakap plak kena tipu tapi takdelah heartbroken. gua bukan bercinta pun tapi gua mmg suka berkawan.

to be someone's is like to be a hard one. entah. tapi xnakla simpan prinsip ni lama lama seba someday aku nak jugak jadi someone's forever. ha ha. cukup gelak 2 kali.



alamak. nak carita lagi tapi macam dah kena pegi. ok. jap. nak sambung sikit lagi. well, don't be a girl needs a man, but be a girl a man needs. peh this is not easy for me to give advices meh. haha. i just being so care to ladies and women nowadays sebab ramai yang sanggup jatuh sebab lelaki. i sayang u ols wanita(s) sbb tu la ada Hari Wanita, by the way entry ni bukanla khusus untuk wanita. kalau laki ade terbaca, mintak maap, but for all of you guys, the truth is we need u in our life sbb takkan nak kawin ngan pempuan kan? sampai bila pun xkan ade keturunan kalau macam tu.

so that's all my speech...for today..err..biasalah bajet sikit. terima kasih.

imageimage


lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea