Saturday, December 24, 2011

please go away, problems :(

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:14 PM


watdefish =.=''


hello. sekarang dah pukul 4.23 pagi dan mata saya masih tak pejam lagi dan entah esok pukul berapa pulak nak mandang pagi nye. sekarang hati saya sedang bercakap macam ni "boleh tak dalam sehari, aku tak nak pikir satu pun masalah dalam hidup, nak tenang setenang-tenangnya. please otak please. dah cuba tapi tak mau. masih pikir masih ingat"

otak boleh menipu. tapi hati tak boleh. maka dengan itu, setiap dugaan yang datang satu persatu itu, saya tadah saja dengan kesabaran supaya masalah tu bole pergi dengan cepat sepertimana macam dia datang juga dulu. insyaAllah, ada hikmah yang boleh buat saya senyum semula seperti dulu. :) please go away, problems :'(


ape pun, saya sayang mak saya sangat sangat :')

imageimage

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea