Friday, March 23, 2012

celotehan pagi

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:54 PM

assalamualaikum yuhuu bloggers, kawan kawan, saudara saudari cikebum cikebum! hahaha. gua rasa bersalah gila sebab dah lama tak update belog and gua tau gua dah hilang peminat gua kat blog ni. wahh. harap harap mereka masih sudi lagi bertandang ke sini. gua rindu celoteh korang kat blog gua ni pun hai.


soalan pertama. ape cerita? gua sekarang bizi dengan band gua. jap, gua just artis orang kahwin je. mana mampu nak naik stage mentor jauh jauh. akademi fantasia? pun tak lepas. gua sikit2 bolehla. gua khayal bolehla. berangan bolehla. betul2? biar betul? haha. kalau ade rezeki insyaAllah, amin. korang doakan la ohzila lova ni.

korang. ohzila dah umur 23 tau tahun ni. ramai membe dah kawin kot. gua plak. tak taula. nak juga kawin weh. huhue. belaja pun xhabis lagi macamana. apetah lagi nak keje. gua nak juga keje. warghh. siapa pun calon gua, harap terima la gua seadanya. gua banyak pe'el. tapi gua pandai masak. jap gua bukan nak promote diri sendiri, gua saja celoteh pagi2 kat sini.

sekarang pun gua bz dengan bisnes gua. bisnes baju korea. alhamdulillah. rezeki. bulan ni gua tak penah sesak. selalunye sampai hujung bulan mesti sesak makan megi. xpun makan nasi putih dengan ikan bilis gireng tapi sampai skrg gua masih bisa menikmati makanan enak dan lazat. kire masyuk juga la sikit2. so gua ada rasa nak kumpul duit and nak beli sumthing yang gua dah lama idamkan. apa dia? sori, gua xnk bgtau. dah ada baru tunjuk okay :D

jap. gua nak mengadu kat korang ni. gua punya gitar kesayangan dah hilang. selama 6 tahun berabdi dengan gua, baru nak hilang sekarang. gua sedih gila. sedih nak err. sedih la gila. jangan tanya la macamana bole hilang, tapi gua frust gila. gua malas dah feeling2 nak beli gitar satu lagi sbb gua sayang gitar tu je. gua tak terbukak hati lagi nak beli gitar lain sbb sekarang mengenang gitar gua yang tu je. ade sebab kenapa gua sayang gitar tu. eh, kalau korang hilang barang pun yang mmg jadi priority korang, mesti korang pilu kan. dambaan pilu kan. tangisan dalam kerinduan kan. jadi apenye. marilah bersedih. nak berkorban apa saja pun, gua tgh korban hati aje ni. hati ini walaupun telah dilukai, namun diri tabah jua menghadapi. amik kau. pencuri yang amik gitar gua tu, gua harap kome tak kawin la sampai ke tua. gua tak respek pencuri gitar ni. maling!


gua nak sedih byk pun xguna. dah hilang, hilangla. babai jela. takda yang lama, ganti yang baru.nnt2 la gua pikir. nak cipta lagu pun susah. sbb ada pertandingan cipta lagu gua nak enter pasni. kalau xde gitar cane gua nak cipta. k la. gua sakit perut. gua nak yayak. babai.

cube korang test komen entry aku ni. kot2 le xleh komen lagi macam sebelum ni mmg gua nak hangin.

imageimage


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea