Monday, March 26, 2012

aku dan ustaz

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:06 PM
image

assalamualaikum dan selamat yah selamat tengahari dan now tepat pukul 12.11 pm. gua tengah radio tengah taip blog sambil menyambil duduk di atas katil and dikipas oleh kipas letak di dalam bilik yang just just kecik je pun muat muat untuk gua sorang duduk. no entry please.


kalau korang punye spentot macam ni aku rasa lawa lagi kain buruk kat umah.


okey okey okey okeyyy tettt. gua hari ni kelas sampai kul 11 je dari pagi tadi pukul 1o. so sejam lah kan. ape2 pun terima kasih ustazah kerana memberi pengajaran yang sedikit sebanyak memberi impak kepada saya dan kawan kawan. wehee. baiklah, saudara saudari cikebum cikebum sekalian, ape taknye hari ni gua banyak sangat masa. tapi gua nak peringatkan saudar saudari semua boleh tak ingatkan gua supaya buat esaimen supaya gua tak buat last minit punye keje yang perlu disubmit jumaat ini sebelum kul 12 and ada 2 esaimen pulak tu. dan minggu ni pula gua da program kat tapah dan sekaliannya, gua ada juga battle of the band ni. so, gua tengah cirit nak pikir banyak sangat aktiviti minggu ni.

gua rasa cerita gua kat atas macam nak expose lebih ape gua buat. abistu, gua nak cerita pasal apa. cerita pasal org lain kang kata gua sibuk jaga hal tepi kain orang. gua ada niat gua. gua nak share dengan korang je ape gua nak share. sbb yelah kat sini jelah pun medium gua dengan korang korang kan nak tau cerita masing masing. janganla marah gua wowoo..

emm gua sebenarnya nak cite kat korang satu benda. korang kalau tengok gua kat fb korang tau kan cane. tapi gua nak citer satu benda, gua dulu dulu kan penah syok kat satu ustaz ni, mak aiiii. dah lah memang tak hensem tapi gua da suka gua suka la. die punye teguran kat gua kadang2 mentikam diri kalau boleh mati mati dah tapi cara dia tu buat gua cair kot. haih. kadang2 dia bg signal je suruh gua turunkan lengan tangan gua. kadang2 dia komen kat gambar gua free hair macam ni je +.+'' (tanda mengeluh keluar peluh)

dia xsuka tengok gua tak pakai tudung actely. tapi bila dia tgok gua pakai tudung : haaaa..macam ni laaaaaaaa :D sentap jugak tapi yelah gua mmg sukaa la kena puji!

hum.. tapi yelah gua je tanak berubah. tapi kalau betulla ada jodoh dengan ustazzz tu, gua nak la beb. tapi org akan tekejut la sbb gua kan rock lepastu penyanyi pulak tu, lepastu jodoh plak dengan ustaz. eh main main ko. ade jodoh aku baru korg tau. lepastu ada lagi satu uztaz ni. ustaz B la kite panggil. dia pun selalu tegur macam tu kat gua kat fb. baik2 je cara dakwah dia kat gua. yelah, kejap bukak kejap tutup ape cerita kan. dia xnak orang pandang gua takda pendirian la apela. humm. gua tau tu lepastu banyakla lagi celoteh dia sedap je gua dengar. haih. yang sentap gua jugak.

rabak lah jugak bila la gua nak berubah. kadang2 gua nak tapi lemah betul pendirian gua ni. gua tak salahkan pun environment sbb yang nak berubah tu diri sendiri. betul tak. jangan salahkan keadaan luar tapi diri sendiri. tunjuk jari telunjuk kat batang hidung diri sendiri. itu tepat and itulah yg gua buat sekarang tapi xtau setakat mana gua ni nak jadi macam ni. T__T. doakan gua kawan kawan.



imageimage


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea