Tuesday, July 7, 2009

tertekan di awal sem..

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:19 PM
ape yg aku patut buat nk atasi masalah stress aku ni..seyes mmg stress....tertekan o....
tah..cam pesakit jiwa plak aku ni...tp alhamdulillah aku normal lagi...aku stil leh control lagi..tp adela part2 yg aku xleh control tu contohnye bile aku tgh gado dengan pakwe aku...die nk bagi advice tp cam nk marah2..owg kalau da tertekan cakapla elok2..kan?tp aku ngan die ok je..xde pape effect pon gado2 camni..pape pon bby cayang bee sangat2...thanks 4 caring..


salah beberapa sebabnye aku jadi camni ialah:


:::course registration kat web uitm xleh bukak..
server down je memanjang tah sampai bile la bole elok balik

:::pastu subsidi makan xdaftar lagi..server down gak..

:::pastu ptptn plak xdapat sem ni...mmg la aku sedih gile..
xkn nk blanje pakai daun plak kan??

:::sampai skrg aku mencari keselesaan...xpayahla yg high standard sangat kalau nk
comfort pon..tp at least selesa yg fleksibel...tp stil xdapat...xtau knp aku rase cam lain
je duk umah tu...xmacam dulu...aku ok je...tp aku actely susah nk blaja...em..pointer
dalam cam taik kambing..


:::aku nk cari keje..nk sara hidup sem ni ngan sem depan..sem depan pon xdapat pt..

:::tah..dalam kepala otak aku skrg ni...aku da banyak menyusahkan org..mak aku,pakcik
aku yg salu tolong aku...aku segan r nk cakap ngan diowang..tah...biala aku sesusah
mana pon..biarla..aku kalau bole xnk minx tolong sesape..that's why aku nk keje..


:::pastu aku pikirkan lagi adik2 aku kat umah..camane la diowang kat umah..kesian ika
ngan aul..



aku salu doa dalam solat aku..ya Allah, kau ampunkanla segala dosa2 ku,dosa kedua ibu bapaku dan dosa seluruh kaum keluargaku,serta muslimat muslimin yg masih hidup atau pun yg telah mati.kau permudahkanla segala urusan ku..kau jauhila keluarga ku dari sebarang kerumitan dalam sebarang urusan..dan lindungilah keluarga ku dari sebarang malapetaka dan bala.berilah aku petunjuk supaya aku sentiasa berada di jalan yg lurus..permudahkanla segala pembelajaranku..amin~..


cukup.aku akan sedih bile teringat kat ayah aku. i really miss him...
juz dat 4 today..
gtg..bye

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea