Tuesday, July 21, 2009

serabai di KPM..

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:01 AM
bodo..bodo..
bencinyer aku...baru 2 ari kat sini apesal serabut ek..
damn n damn.. reg

aku adelah one of the walk in student..yg satu2nye pon register lambat..
lalala..aku register 20 July but esok baru aku masuk kelas..

seyes...the fuckest thing happen back bile rule die cam sek aku masa aku sek kat SM Teknik Ipoh Persiaran Brash dulu..seyes!!!mmg ketara gile dengan rule UiTM..even under one roof of MARA..tp kat KPM ni lagi r..wat aku terpikir sejenak yg agak lame dan pusing2 berpikir balik..
welcome back to shool zila!!shit n damn2 shit..

ant rule KPM
1)setiap hari pakai baju kurung n berkasut tutup telitup kaler hitam..kaler lain bile ko da berlagak senior la..
2)wajib pakai stokin..skin socks la kan..leh gak kalau nk cr publisiti murahan..pakaila stokin oren kepale garfield..hahaha
3)baju mesti lebih dr bawah bontot..
4)pegi cafe kena pakai sandle..sliper haram..haram jadah
5)nk outing kena minx kebenaran warden..n kena sign..lagi gampang
6)the fuckest gampang ialah kalau nk outing hari biasa leh tp masuk before 7.30mlm..
7)kena masuk asrama before 11mlm..xleh g merayau mana2 tempat lain da dalam kawasan KPM tu..
8)nk g bilik air kena tutup rambut takut jantan KPM nampak walaupun bilik air tu sebelah bilik je..aurat..lalala..

ni yg aku baru tau..blum lagi aku xtau...banyak ni je pon da wat aku buat buku skrap carotan..dan sumpah seranah terhadap KPM..

berbeza dgn uitm..
1)ISNIN ngan JUMAAT pakai le baju kurung..kadang2 gamble la gak kan..n aku salu je lepas bile xpakai baju kurung..ari lain lantakla nk pakai baju ape aslkan ade sahsiah rupe diri..
2)kasut...aku pakai sliper je..lek je..xkena pape pon
3)MMGLA BAJU LEBIH BAWAH BONTOT..tp kat UiTM ni nampak celah bontot pon ade...lek je..
4)ko nk g mane2 ke xde maslah n xde sape nk tegur...lantak ko le nk pakai ape
5)pak gad tak penah tahan ko nk kua g membunuh ke merejam ke..pak gad siap kate..."woi!!dunhill 14 light satu! kopi ais satu!!ngan nasi goreng kaki semut masak merah!!"
6)kena masuk b4 pukul 11mlm..n pada NR lantak ko le ...

huh...tah pape je...siot tol...
pastu nk cte pasal penempatan asrama plak..
tak pikir plak bilik macam dorm..satu bilik 6 org..
mmg gampang..ngan sempitnye lagi..
aku sorg je dak sem 1 kat situ walaupon aku paling tue di kalangan yg lain..
seb baik xde prep..n warden xmenjerit macam mama,kak has n ustazah naimah masa kat skola aku..hahaha
kalau ade gak..aku bakar KPM ni..

seb baikla aku ade gak jumpe membe lama skola aku time aku sek kat SMK seri manjung..
adela tunjuk ajar sket2..kasi panduan pada aku yg bagai ruse masuk kampung ni..
aku da la baru 2 hari je kat sini n seraba bape xlengkap
ngan sandle xde..suar sport tgal satu je..
baju laboh bontot plak ade 2 je..
eit...makanan plak xde..
macam2 xde
tension aku....

k la..aku nk masuk hostel da...yg serabai tu..
gtg
to be continued...






0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea