Tuesday, July 21, 2009

uitm dihatiku..

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:29 AM
"bersatu kita pelajar UiTM kita bangsa perkasa
taat dan setia ku untuk negara
penuh semangat waja..."

hahaha..ape leh buat..
papepun thanks pada lecturer2 yg penah mengajar aku
yg penah bg lulus kat aku n juge yg penah menggagalkan aku..lalala...xpe aku ampunkan pd lecturer yg m'fail'kan aku...xpe..xpe..hahaha


well..maka tamatlah pengajian aku di UiTM Pulau Pinang..ye mmg agak mbazir 2 tahun tu..tp aku da pk panjang n aku pon ikut jela kemahuan pak sedara aku..ade sebab2 knp aku behenti..

gudbye also tu PERSADA..moge2 dengan adenye presiden baru kowang PERSADA akan mantap lagi pada masa akan datang..i'll miss all of u..

crying n gtg..

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea