Monday, December 21, 2009

aku bkn 50 rggit

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:54 AM

bile ade sorg kawan yg ku anggap kawan baek tetibe nk wat jaat kat aku kawan ke namenye tu..?? mengoffer rm50 kemudian suh datang epoh... enjoyla konon bersame die... tetapi....ade fishcake di sebalik sambal ikan masin... cam gampang... die nk ak bagi badan aku kat die dengan harga rm50.. bapak jahanam giler.. even aku sexde2 duet pon..xdela sampai camtu nk mggadaikan maruah aku.. kawan ape ko ni ha.... sampai ati ko...aku xnkla macamtu... plzla..aku mmg minx tolong...tp kalau ko nk tolong.. biarla dgn cara yg halal..janganla beli aku macamtu.. aku da xkn dekat ko...xkn sesekali... sedih aku mengenang ko camni.. buat ape ak kenang ko?? wtf la beb.....pkla...aku bukan 50 ringgit...

p/s: nafsu babi hutan pe die ni

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea