Thursday, May 6, 2010

gosh!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 6:14 AM

tensen gile doh satu hari ni...
+bengang kat sumone ni called err....'nyah'
+database g nye test esoknye....
wateverlah...

aku plak cam da weng masa tuh..
kompom nk study xleh..
dan2 la plak ELI ajak aku g karok..
hai..hati da xtahan la bile dngr gitu...
tertarik cam magnet tros..

pastu si fifi ngan ari plak ajak..
fifi da rupe pakse da..bukan ajak da...
hum....pastu ape ag..
ak pon buatla keputusan drastik mlm tuh fly gak..
ats dasar tensen yg amat cangat + prob menimbun gitu..

si syafiq,fifi ngan chong r bawak aku kua masa tuh..
seludup bai...cam katak aku nyorok dalam kete kelisa tuh..
hahaha..milik sape ak not sure la..
xsilap ak si chong la..

pastu kan..
kaw2 la karok nih..best gakla..
kami ber8 ke 9 ek..
lupe r..
but gurls only me.ely.ari..
cukopla kami b3 memeriahkan suasana mcd manjung arituh
wowowoow...

pastukan lepak lumut plak nih...
hai kaw2 gelak gurau senda cam cecupak punye lawak..
siap men teka teki yg aku serba tau..
tetibe ari ajak balik...
she shocked!'

she saw sumthing...
lalu cam xjauh dr kple chong...
fly...putih...
zassss!!!
aku yg lemah smgt ni pon cuakla bai..
si ely da pegang aku...
si chong pon cma nampak...
hai...aku da takut sangt2...

time dlm kete si ely xabis2 bacekan aku ayatul KURSI..
tp mmg ati ak xsedap..xsedap badan juge..
tau2 da sampai SI...
aku tdo uma si ari..
masa kat uma ari..tetibe ade bnda yg xleh wat aku tdo..
owh..that 'thing' ikut aku der...
adekah?
ari kate aku cma meracau2 kena ape tah..
n aku pon cam terdengar benda ramai2 mengilai2..
haish ape kena ni..
aku xkaco ko pon...
aku da la tgh peyed masa tuh..
+ag ak plak lemah smgt...
die pon xsedap ati..
owh.....aku pon mule la nangis xtentu pasal sambil dipeluk ari..
lalu die pon panggil la hero2 ni
kalis,fifi,chong n that speki boy yg ak xtau name die..

mereka pon tenangkan aku..
pastu dengar la seruan azan subuh..
tetibe kple aku rase ringan gile....
bahu aku yg mcm batu bertan2 jadi ringan xde bnda..
fuh..
after dat..ak masuk bilik balik...
then tido ngan tenangnye..

barula ak balik pagi sok..
then balik bilik baca dtabase...
yg xbrape nk study tuh..
huish..gile..
xnk lagi spt tu blaku...
nop!


to Qusya: ni la jwpan pada soalan ko...=p





0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea