Friday, May 21, 2010

1.holiday story

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:43 PM
bile dok umah..
ari2 kena wat keje umah..
yela memanjang dok kolej nye pasal....
xbuat keje berat cam kat umah...
sakit pinggang aku...
siang umah..
mlm lepaking mcd macam tu lah...
nk keje still xde lagi...
xleh jadik ni...
si abe mamu sembang cam haram nk kasi aku keje
sampai skrg pon xde kabo beritenye..
duit kalo mencurah2 kat umah tu...
sanggup aku xkua langsung wey..


adoi cuti lama ni.. mesti keje meh...
nk harapkan pulus dr mak tu kompomla...
jgn harapla ko along...alamat pon da tau..
xpayah sembang lelebey...
yg ade sini utk di lepak bersame...
nabil n bon.. hai....bon isnin da lepak kl da...
aku bile lagi...hey,xleh jadik ni...
aku kena g ni..keje wey..
tp setan amalina tu dok keje jage anak buah die ag
kat johor tuh camne nk troskan misi masa cuti nih..
misi nk kje meh+cri2 jodoh..
hahaha..xde maknanye cr jodoh la babeng..
biarkan~~~angin tu ade...angin kentot aku la..
watever....
bongokla...aku actely nk dok umah je..
sambil2 tu leh jaga adik2 aku yg nakal nk mampos tu..
tp kalo dok umah xde keje...duit xmasyuk la der...
tp lak satunye kalo dok umah ni...
ak mals la nk cik puan tuh...
mals tau dak..dgn gadonye lagi..
aritu da baling pinggan..
pasni ak nk baling pasu bunge die lak hahaha...
baru betol sakit ati..
pinggan mura sangat...
mmgla..mak kan..
da aku mls ckp pasal nih...


well, ak juge nk lepaking bersame kawan2 aku..
ramai2 kat ipoh.. pastu ade hati juge nk travel..
minggu dpan ade youth festival kot
kat PWTC heish seyeslah ak nk g..
tp cmane ha.... wet xmasyuk sangat ni...


lagian apaan sih...
susa2 sangat dok umah je la kau zilla...
mengampu sket la kat cik puan sanawati tu..
kasi pulus sket...
hahahah..dok umah kompom sume ade..
tenet jela xde....hahaha..
ari2 tgok tv bukak siaran ASTRO CITRA...
xpon layan TASBIH CINTA kat TV3..
BENCI BILANG CINTA ok gak citenye..
indon belakon..
nk keremajan sket layan CAHAYA...
indon gak.. mmg layan indon jela aku..
jadi minah indon waktu cuti...
kalo la diorg nk pakai pelakon tambahan jadi satpam(pakgad) pon tape..
janji duit masyuk..hahahaade x??
xdenye...berangan la kau


heish bosannye weyyy.....
xde petunjuk lagi nih...
nk keje lar........
da le sem depan dok lua kot aku..
runsing pk mcm2 la...
seb bek petengahan tahun..
kalau awal tahun mesti lagi bingit nk pk
sebb + ngan masalah adik2 aku nk skola
cian diorang+aku+kami sume..
harapan kalau dapat gaji da keje cuti ni..
nk bayar wet sewa umah..
nk beli itu ini utk umah sewa..
yuran+buku ag... bagi adik2 aku sket...
shoppin2 sket nk g travel jauh2...
baru la ade life yg real ketika zaman mude remaja..
kalau nk mengimbas la masa aku tue t...


da la..to be continued..
kalau ak nk sambung ag.. chow..

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea