Thursday, May 20, 2010

mereka

Posted by norzillawatie binti zahidin at 1:19 PM

sumtimes aku merindu 'mereka'
sumtimes aku benci 'mereka'
eish..jahanamnye 'mereka'
nk aku gtau ke sape 'mereka'
xpayahla...
n one thing 'mereka' xpenah menjaga ati aku..
hahaha..
well, 'mereka' penah jadi kawan baik aku..
kalau kawan baik...xjd begini..
dulu mana2 sesame...
lepas tu..mane ade..hahha...so aku baak diri bersama
alam sekeliling aku...
yg masih melindungi aku...dr kecam2an 'mereka'
ouw...'sanggupkan 'mereka'..
aku xnk la wey menjadi tumpangan or sebagai tempat sandaran'mereka'..
sebb aku bukan dinding atau balkoni rumah 'mereka'..
bukan juge tempat kaunter pertanyaan yg bole salu tunjukkan direction yg
'mereka' maukn...
huh!'mereka' seronok rasenye buat aku camni..
one day 'mereka akan tau bile 'mereka' tiada sape di sisi 'mereka'
lets see je la in the future camne..
aku xdela kisah sangat..
but terkilan..ngan 'mereka' ni..
hahahah...kawan2 aku yg len ade...n alhamdulillah..
diorg xseperti 'mereka'...
nk benci tp xpayahla......xdpat duit pon..
pda 'mereka'....trimas penah jd kawan aku...
but one thing...berkawan tu indah...
hahaha...
ape2 pon..aku masih ade rase 'sayang' pada 'mereka'..
n harap xmembenci 'mereka'..

(^~^)
god knows..

2 comments:

Paan Azman said...

huhu! aku memang bukan mereka kan?

norzillawatie binti zahidin said...

bukanla...hahaha....ngoks

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea