Monday, May 3, 2010

SIHAQ

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:35 PM

bapak sakitnye ati ak ngan sorg ni..
nk sakat tu agak2la der..
tengok org tgok tempat..
cam cibai ko ingat ape ke aku ni..
manusia cma ko gak..
tau menangis bile kena sakit..
same r cam ko nangis bile awek ko tggalkan ko!!!!!!!!

hum....
aku bengang betollakan bile masa si nabil dok marah aku
sbb ak tertinggal hp die kat meja lecturer..
ok la..he deserves to mad at me...
but bile ade la setan botak sekor ni dok api2kan die..
lagi la hangat aku...

mmgla nabil ckap xmara la kan..
but patot ke ko api2kan lagi si mat tuh..
aku da serba salah kaw2+++marah gile babi siang mlm kat ko..
ko ngat ak puas at g ke ngan ko..
smp skrg ni x k..
jgn harapla..
nad bole la kan..die lembut at..
ak silapla...

aku jd marah sampai exam eco satu haram ak xleh buat la shial!
sakit at ni ak simpan je ..nk lepas kat ko..
ape ak dapat...
tahla..ko ni xpenah nk blaja dr silap...
pastu nk wat ayat tacin plak kat fb...ko ngat ape..

membe2 kena gak jaga hati...pk sama..
kalo x ape nk dekat...amer pb da suh aku del group tu..
mmg sangat2la ak minx maap
ak xreti nk delete group tu celah mana...
so trime jela......

hati parah bai...
sedey gile...
ak penah ke panggil ko simal..
penah ke...gtau sket..
aku siap mara lagi sape2 yg panggil ko simal...
aku xske org panggil ko gitu..
mmg ak bnci gile..
tahla...

da xtau da nk cakap pe...
biala....ak a mals nk ckp banyak da,,
xperlu diajar or watever...
i need more time to turn this things naturally..



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea