Thursday, May 6, 2010

shit!taik!loser!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:34 AM

taik ni mcm korg lah


aku cukop nyampah la ngan tino2 berok ni..
bapak sakit nye ati...
pasni ak da mls r nk tolong2 org da..
sembang kencang badai melanda sume kat aku..
tah pape...then ape ak leh wat...
diam jela...

dulu minx tolong..bile da tolong tau2 je da xde pe kena wat..
bkn nk cakap awal2..
ni actely pasal nk suh ak carikan umah sewa..
mmgla ak dapat hostel bai..
but i already told u ols earlier..
if u ols dok lua then i'll be wif u ols lah..
then suh ak crkan uamh..xde hal la kan..
now da jd camni...tau2 da ade partner..
k la fine...

aku pasni dok sorg2 ngan membe2 aku yg len pon xde hal la
huh....study sorg2..pandai sorg2..kang ade pape jgn minx tolong ak...
ak bukan blagak pandaila sis...
tp aku menyampah ngan org selfish ni...
bagus ak ngan hidup ak je..

kalaula yg berkenaan tu terbaca la kan blog aku nih
sowi to say lah
ni blog aku
ske at aku nk tulis ape..
n kalo trase pk sape patut trase..
hati korg je kena jaga..hati aku sape nk jaga??
should I?

wateverla...hidup kena profesional..
LOSER!


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea