Tuesday, May 25, 2010

amoi mng nombo ekoq

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:12 AM
aku nampak satu cina ni lalu depan umah aku..masa tu nabil adekat depan umah..

amoi: hai..klua ke??
aku : haah...u pigi kedai a??
amoi: haah...

tetibe je amoi tu tekan brek beskal die..tros die g kat aku...

amoi: eh u tau ka...saye menang tempat petame..u punye nombor banyak umm!

die tunjuk kat num plat kete nabil AGV 9250

amoi: esok saye blanje u makan ha!!!

aku n nabil terpinge2...owh gosh!
n die pon berlalu sambil mengayuh beskalnye sambil ketawe senyum tah pape..
padanla die senyum2 kat aku ritu..tegor aku bukan men mase ak tgh basuh ken kat lua umah..
rupe2nye die amik num plat kete nabil buat num ekor...
hahahahah...

arini nek beskal...
esok tetibe naik swift idaman aku..
aku pukul gak amoi tu kang amik kete tuh...

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea