Wednesday, November 9, 2011

tak suruh korang gelak pun

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:21 PM

aku xtau mana kah posisi batu belah batu bertangkup ni tapi sumpah kelakar. kalau ada sape2 tahu informkan saya. saya pun nak duduk berbackgroundkan batu belah berawek ni juga. dem gila dengan 34-28-36. korang paham tak ape maksud number2 tu. hahahahaha.

ni baru satu gamba. ade satu lagi gua nak tunjuk.


ape korang rasa. dem sumpah kelakar.
kalau tak kelakar jangan gelak. >.<
bye.


imageimage

6 comments:

MARIA LIZA said...

so funny..tapi kucing tu memang cute...

farz zull said...

haha...ada juga batu gitu erk...aiseyhh

amataresu said...

Awek tu kat negri mana ye ^_^

norzillawatie binti zahidin said...

maria: kan kan

farzzull: ntah celah mana la batu tu

amaterasu: i xtau la

Miss N said...

hehe.. musti ramai awek kat sana.. :D

norzillawatie binti zahidin said...

hahahahaha

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea