Monday, February 20, 2012

love u Amalina Abd Hamid yang hamis :)

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:50 AM

aku mmang dah lama terbiar blog ni macam ni. bukan makna aku tak jaga. aku macam xsempat tak terpikir and macam takda makna jugak nak nulih kat sini. life sendiri tertulis dalam hidup bukan dalam blog. macam tu??

okay. lemme; do something with this. today the entry would be just nice maybe or broken at all when u read this. would it be perfect for you its up 2 u lah kan nak judge. ok.

why i dont have any idea with this whole world when i met someone i love but at last he left me. gila bodoh bila aku tak suka jadi suka and cinta but at last i lost him and sad ending gila resah jiwa resah kesal gitu macam lagu ella. cerita ni diadaptasi dari seorang kawan aku punye life dia.sabarla kawan ku, mungkin dia bukan untuk ko. aku geram jugak dengar cerita ko macam tu. i'll alwys be there for you.

seronok kawan kesayangan datang perak jumpa aku semalam. padahal duk belakang umah aje pun. tapi skrg di KLians.

kesian tgok nasib jodoh dia xmenentu. apepun, untuk kawan aku mmg sanggup korban ape je. this is my promise to her. rahsia dia rahsia aku and takda satu pun aku sembunyi dari dia. begitu juga dia.


love u Amalina Abd Hamid yang hamis :)


imageimage

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea