Thursday, February 2, 2012

maybe this would be the reason

Posted by norzillawatie binti zahidin at 1:02 AM


this is great when i watched this iklan panggung sabtu kat tv3. haha. the best part is promo cerita hindustan music background, lagu bumiputra rockers. hey play la sikit. sumpah lawak. bagus juga kepala otak tv3 buat keje macam ni. barulah orang rasa syiokkk. antara cerita hindustan nanti

4 Feb - Bas Ek Pal
11 Feb - Kuch Kuch Hota Hai
18 Feb - I Hate Luv Storys
25 Feb - Sangam


time time macam ni jugala aku bosan tak tahu ape nak buat so youtube jadi mangsa petang2 macam ni. well, ada satu lagi video yang jadi attraction aku. play lagi di bawah yepp :)


ahh super sumpah awesome gilaaaaaa la. budak2 ni dah la comel, boleh plak main gitar yang besar lagi dari badan diorang tu. aku pun gegeh gegeh macam tateh tateh lagi ngan gitar ni. salute nak mampos la sape cikgu diorang ni. busking bukan main kecik kecik dah buskinggggg grrrr -.-''

aku baru prasan entry kali ni xde usrah. malas la plak. adehhh. okay. bosan bosan ni. lets look on the story below. gua saje nak mensampaikan gugusan hati yang gua simpan dalam kotak hati-HUJAN lah sikit.





maybe this would be the reason.

emm. apa yang gua nak sampaikan di sini. gua ada satu feel yang gua rasa tak senang ibarat mencicah sambal belacan dengan petai rasa macam cicah sos dengan pasir. kau makan lepastu berketak ketak gigi kau nak hancurkan pasir tu macam mulut tu function well macam blender. sori, gua bukan william shakespeare tapi kalau idiom yang merepek ni mmg permainan gua. gua balik cerita balik. gua ada satu feel yang rasa tak syok dan tak patut pun ada feel ni. banyak orang akan tanya satu soalan ni. and mmg dah jadi soalan lazim bila kawan kawan ni jumpa gua. soalan apa? ada la. gua tak mau cerita lagi kat sini. tak ready lagi. dari dulu jawapan gua tetap sama and korang janganla tanya memacam lagi. gua penat mengeluh menjawab soalan korang yang sama sejak azali lagi tuh sampai skrg. -.-

apepun, gua mmg macam ni. stubborn. sori.

T__T. bye

imageimage

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea