Monday, January 30, 2012

sembunyi rasa gua

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:25 PM
assalamualaikum semua peepsssss yang membaca blog ohzila ni. lebih luar biasa daripada biasa. okay. keanak-anakan pulak aku. hey darl, gua ada satu gamba untuk korangggg. nah!

why those people right now so insaneeeeeee!!!!

sedikit usrah pembuka kata. aku tak paham sekarang kenapa ada manusia muka macam manusia tapi act macam binatang. even binatang pun tak begini. why those people have this kind of black heart hati busuk merata membuang kelahiran baru macam ni. i show you on apa yang aku tak puas hati. pikir jap. ramai kat luar sana mandul nak anak. and selagi boleh usaha nak anak atas darah daging sendiri. tapi, kenapa manusia macam ni, buat darah daging sendiri macam ni. Ya Allah. Ya Allah. Ya Allah. semaikanla perasaan yang baik kepada mereka dan jauhkanla perasaan kemungkaran hasad di hati mereka. rasa macam sakit jiwa tgok gambar ni. perlu tak aku mengomel panjang macam ni. T__T kesian mereka.

nauzubillahiminzalik

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

okay. mode sekarang adalah story telling. gua kepingin rasa gembira, digembira-i, menggembirakan dan ada kegembiraan selalu di samping gua. gua taknak duduk dalam kontena sedih, di bawah tempurung murung, taknak bertapak di alas sepi, taknak berdiam di kediaman sunyi, taknak memungguk di unggun bakar hati. tak ke macam berangan nak berawangan dalam cerita fairytale aje. masalahnye skrg ni, dalam cerita fairytale, ade hero. dalam idup gua?? erghhh. kusut.


mesti korang tak dapat tangkap lagi apa gua nak. gua stress dengan keadaan sekeliling yang selalu asyik menekan gua dengan masalah. ke gua sendiri yang cari masalah tu?? gua rasa gua tak cari mr problem tu. mr problem tu yang cari gua. gua hadap hidup macam biasa, tak cari gado dengan orang. gua buat cerita sendiri, life sendiri. huhu. apa masalah gua?? haih. gua ni bukan perfect. tapi gua nak ubah lifestyle gua yang suka buat keje last minute, tangguh kerja jadi selambak. last2. assignment yang di bagi masa 4 minggu, boleh siap dalam masa sejam je. hebat tak. last last kau dapat Pass je. ape pun tak boleh. ceritanya kalau buat keje last minute, mmg haram berangan dapat Distinction.

masalah ohzila yang tak leh dibendung dari dulu sampai skrg. last2 baru ada nafsu insaf sikit. ape pun tak boleh. makan kuat, tapi gua tido tak kuat. gua takde perangsang nak tido so gua tido macam manusia biasa. gua senang bangun kalau orang kejut pakai kaki. gua sng bagi penampar kalau orang kejut jerit jerit. gua lemah semangat sikit. kena tau tu. ^_^. apepun gua kena ubah ubah ubah.

whatever it is. gua syukur dengan adanya kawan2 gua yang salu bagi gelak gua kadang2 bg nangis jugak sbb takde kelas tak bgtau. cis. Ya Allah, gua rakam kan setinggi terima kasih padaMU atas anugerah kesempurnaan yang gua rasa dah cukup untuk gua hadapi hidup gua ni.


classmate ohzila. ohzila mana?? tau??

klah.bye.

jap jap. sapee2 yang nak kasut kung fu. gua ada jual.


kontek gua kalau nak! byeee!

gua rasa macam nak delete entry ni balik sebab gua baca balik macam bosanlah.

imageimage

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea