Tuesday, January 10, 2012

new me

Posted by norzillawatie binti zahidin at 2:44 AM

sekarang macam dah tak pandai nak manage blog sendiri, tengok kan dah terbabai babai tah ke mana hala tuju blog sendiri. terkial kial aku nak edit blog sendiri.


okay. mari bercerita. sekarang i got my new me. new hair. new eyes with contact lense bo bo brown color. it's new year. should i tell you what are the rest new on me. no. enough.

hey, actually its new semester juga. so called tak suka. sape suka bila masuk result pun jatuh ke tangga. sob sob begitulah bunyinya bila dapat result. again, i failed. bukan failed exam, failed naik stage dapat copa. copa tu dekan la macam tu kat sini kami panggil. pronounce -kopa.

again. mesti masing masing nak cerita sana sini hot story masa cuti kau pegi bali kau pegi bandung kau pegi korea china entah salak selatan kau pegi tak? salak selatan tu KL bai. abis aku nak cerita aku pegi mana. so, aku cerita jelah, aku pi KL tak penah naik ktm and LRT lepastu dengan salah masuk kad and coin dengan salah port sekali kau semua gelak gelakkan aku. ok, di situ aku jadi bahan terbaik buat korang bancuh cucuh aku. kena nganjing begitu dah jadi biasa.


lepastu mula lah bertadah duit pulak sebab lambat pulang buku. amik kau RM 28 aku kena. Tort & Law punya buku. mula2 aku hingat hilang so otak dah pusing mana nak cari RM 188.30. buku kecik macam tu pun mahal gila ka. hangin betul aku rupe2nye ade kat umah sewa lama. aku memang raji pinjam tapi malas nak pulang. buruk perangai mana mak mentua suka. gelenglah kepala jodoh aku nanti dengan perangai begini. dari awal aku bertaip ni actually bosan juga aku rasa entry untuk kali ni. tapi orang cukup suka kalau aku emo emo mencarut kat sini. takde sebab tiba tiba nak mencarut kan. jangan mencarut. kata si jodoh. hehe.

kau jangan, jodoh aku hari2 dengar lagu maher zain. aku ada, kau ada. aku dah jadi hafal dah lagu tu hari hari. perhhh. dari tak tahu apa jadi suka. kan positif begitu.

ni aku petik sikit

kita hendaklah sentiasa bersyukur dengan jodoh yang kita dapat and especially yang boleh bahagiakan kita. tak comel tak pe, boleh tutup lampu -.-

-ustaz ahmad idrus- ♥

so, jangan nak berkira sangat dengan jodoh korang kang yang digendong berciciran apah tak dapat. makin lama aku makin suka dengan ustaz azhar idrus ni. aku suka janggut mu. atas tu salah bukan ahmad idrus okay, azhar idrus.


ustaz azhar idrus. ada yang suka ada ayang tak suka. tapi ada dia kisah. tidak. sebab kalau aku tak suka makan tapai, kau pulak suka, ada ke tapai tu kisah. tak kan. so jadilah macam tapai. jangan sala anggap pulak aku kata ustaz azhar idrus amcam tapai. fahamilah sendiri ye.

sampai sini ajelah. bye bye.. bosannya entry aku.


end +.+


imageimage

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea