Thursday, February 23, 2012

show Marina Island

Posted by norzillawatie binti zahidin at 2:31 AM

ehem. assalamualaikum. saya baru je lepas jawab test Agama and alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. bukan ape. kepenatan sebenonye. biasalah belajar kan. belajar belajar nun sampai tembok cina la katakan gitu orang dulu dulu.

well, last nite aku ade performed dekat Marina Island and it was awesome lah sbb dekat tepi pantai plus aku wore dress biru plak tu. wiwiit. hehehehe. dengan budak band yang aku rasa mmg best gila and aku nampak silaturrahim makin terbina kat situ. and I like it. and aku rasa ni sbb aku pengsan la haritu. @_@

last nite punye perfomed not abd jugaklah mmgla ada kureng sikit sikit xpelah yang penting kerjasama. cuba korang tgok kucing kat bawah ni.


tak ke comel bila bekerjasama macam ni. ha aku biasalah dah berblog ni wajib kena ada gambar kan xkisahla gamba plagiat skali pun tapi kali ni aku nak tunjuk gambar aku kat show Marina Island semalam. hihi.







errr. well, aku sangat suka dengan dress aku walaupun preloved. hihi. sayang family ni sangat sangat. mmuah!

imageimage

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea