Monday, June 25, 2012

my nabil

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:39 PM

terima kasih nabil. leviu.


perempuan zaman skrg mostly kalau nak kawin mmg cari laki berharta or berduit baru boleh hidup. kan. dulu dulu punya cinta muda mudi dah lapok gila and susah betul nak cari percintaan laut api sanggup kuberenangi, laut cina selatan sanggup ku jalan kaki.eh menipu semua tu. 

skrg banyak jenis, kalau kau tinggal aku, kau rugi. nak tinggal tinggalla. banyak lagi yang lain.semudah itu kata cinta yang kononnya mmg cinta dan sayang rindu geletis letis.

and what if for me. yes, we need future. so kena cari laki berduit, but yet, aku tak cari laki kaya. cukupla untuk aku dan dia, sama sama susah dan senang. jangan susah terus. and then as long we have the good attitude to make our relationship long lasting forever and never let him go. and then what I can see is, he always do anything and everything for me. but jika tidak, dia akan usahakan itu even it takes time. he always looking for future for us. he always advising me not to do that this and there. 

and jika ada laki lain dengan aku, he always said that BMW that is stand for Best Man Win. So, he won my heart walaupun dia amik masa lama nak ngorat aku. kiki. aku harap dia tak baca la ni wey malu aku. and right now, he's on duty nak keje cari duit. sian dia. and the sad thing is akan datang next sem, i have to live without him. dia dah habis while aku tggl satu sem lagi. serius aku dah tak masuk otak nak sambung belajar dengan KPM tu lagi. aku sabar ajelah 6 month to go no anyonyoooo meyampahhh tau dak.



mine.


ini namanya nabil. muhammad nabil bin ahmad shokhaily. orang suka panggil Bang Bil. 25 years skrg. suka korea bajet korea, suka tako tao,suka maher zain, suka makan mahal2, suka juga makan murah macam nasi lemak and roti canai asalkan sedap.and paling penting suka main game football manager, gila bola, and aku rsa kalau euro tu buat kat malaysia, hari hari dia pi tengok live. 

kalau dia baca blog ni harap2 topupkanla aku rm10. hehe. sorila aku mmg suka pau topup, pau makan, pau macam mcam kat dia biasalah tu kan keje gurfren but the thing is, i love him so much. 

berani gila aku pampang laki aku camni.
bye.

rindu dia. Mmuah!
imageimage

7 comments:

IdaRaida said...

wah:) untung la awk..:)

norzillawatie binti zahidin said...

hehehehhe.untung ape.hii

Hani Shaklee said...

haha... kawan saya dulu sambung belajar kat german..sedang elok dia pergi time tu FIFA kat German masa first sem dia.. akibat kegilaan pegi tengok bola secara live.. hambik haa failed dua paper..tak pasal2 kena repeat..kahkahkah..bahaya org gila bola ni..sanggup buat ape aje..hehe

norzillawatie binti zahidin said...

seyessss. tapi tau x haritu ada piala dunia kott. saya ajak dia pi dating time tu. lepastu saya suh dia pilih, world cup ke saya. hehehe. punye susahhh dia nak buat keputusannnnnnn.....pastu majokkk.hehehe, and then he choose me even tak relaaaa. heheheh :) mmg bahaya org gila bola ni

norzillawatie binti zahidin said...

xde hal :))

Eha Solehah said...

wah awak... untung la ade BF... dan untung la ade bf yang memahami... best n sweet gler... im so jelous.... huhuhu anywy eha just nk kata enty awak ni sungguh menarik walaupun simple....hehehehehe

norzillawatie binti zahidin said...

mekasih eha :) hehe. biasa2 je ni

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea