Wednesday, June 20, 2012

tuhan tolong aku cover contest

Posted by norzillawatie binti zahidin at 3:27 AM

assalamualaikum 



this is so delisiosoooooo~~~~~~~~~~~~


hye. saya ohzila di sini bersama anda dalam leter.FM. pergh mmg cecite aku nak jadi DJ ni menjadi jadi ni. semua orang tau aku ni mmg jenis manusia tak duduk diam. kalau diam je mesti at least aku nyanyi ke cuit sana sini ke. huhue. btw. aku penat abru balik dari kem and jadi fasi kat kursus kepimpinan SMK Tanjung Rambutan di Kem Alam Damai Chenderiang, Tapah, Perak. 

kalau ada budak SMK Tanjung Rambutan yang gila tu baca blog cikgu ni. i just wanna to say Haiiiii!!! OTAK!!! ingat pisang goreng ingat cikgu yeee. hikhik.

again. feel free to comment this entry when u end read this. di bawah adalah satu cover untuk IamNeeta lagu Tuhan Tolong Aku where aku and partner in crime and his name is Luqman 15 years old as a guitarist. we both masuk contest actually. so korang dengar2 kanlah video kitorang kat bawah ni give some comment yeah. hope semua sukeee :)



actually banyak lagi cover org lain and kitorang just harap dapt menang contest ni. korang supportlah tauuu :) and sebelum entry ni berakhir, mestilah saya nak promote bisnes saya as well.

so bertandanglah ke Ohzila Shopping Online and banyak baju2 menarik kat sana and murah2. nak2 dekat2 raya ni. so baik korang grab cepat tau! 

Photo: RM30
Size : Free
Material : Cotton
Shoulder : 37cm
Sleeves : 54cm
Length : 76cm
Bust : 76cm ~ 128cm
Waist : 62cm ~ 98cm
RM30 only

Photo: rm34
eea46

Weight:

280grams


Measurement:

Length:145cm Waist:66-88cm Hip:100-120cm Bust:82-100cm


Materials : Cotton
RM34

WD2473 V Neck Dress Black
RM29

and macam2 lagi. tau!! take a look!


Photo: RM29
Measurement :
Size M:Bust: 90cm Shoulder: 36cm Sleeve: 59cm Length: 59cm
Size L : Bust: 94cm Shoulder: 38cm Sleeve: 59cm Length: 62cm
Material : Blended Cotton

RM29


Photo: RM38
Measurement : Length: 120cm Bust: 84-100cm

Material : Cotton Jersey
RM38


and baju laki pun ada tauu! so ape2 like page saya tu and take a look. and sape nak add saya di FB, fb saya dah FULL di Ohzila Lova. so bolehla add saya di Ohzila Letup which it is my 2nd account. ye.

byeee!!!

imageimage

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea