Wednesday, March 13, 2013

jangan bagi aku naik hantu

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:41 PM

assalamualaikum

well mud tadek baik sekarang. aku rasa nak sepak sepak je orang ni tangan tengah gatal tengah ringan bila bila je nak hayun pun boleh. whatever lah pun nak bergurau batas batas takde ke? lu orang rockers maki hamun pun, yg menghadap korang skrg ni bukannya jantan ada pedang telor kat bawah. 

i dont like to talk rubbish here and bgtau ape masalah aku kat semua orang, but please at least respek dan jangan la sampai nak malukan depan semua orang. ai macam main api plak, lagi dinyala lagi tu ditabuh minyak petrol. aku tension betolla. nak cari gado dengan aku bertempat sikit boleh tak. terasa dihina kot. kalau stakat ade geng kat situ and show korang punye power kat situ secara berjemaah baik xpayah. korang tak tengok lagi power perempuan ni kat mana kalau marah. seee je la.

aku mmg marahla citenye. nak menyentap ke apa aku punye pasalla aku pempuan. korang menyentap tak macam klcc tu boleh terbalik pulak. sikit sikit sudahla bro, ce kalau mak kau kakak kau adik pempuan kau macik sedara ko kat situ kena pastu kau nak tengok je. hangin tak satu badan? 

bengang punye pasal, aku round satu lumut semalam aku pun xtau buat ape sengsorang je. aku mmg tensen citenye nak bergurau nak malukan orang bukak aib orang buat aku ni mcm jantan. aku taula aku ni kasar but doesnt mean korang boleh porak perandakan perasaan aku mcm tu je depan semua orang depan public la bodoh! nak aku tahan macamana lagi shit you!

then mintak maaf. kau ingat sori tu ape. its easy to be written, S.O.R.I. 4 huruf ni tak makna ape ape kat aku dah. aku tau at least ko ckp juge kan ha tapi lepas ni buat balik. tu yg aku malas nak lepak reramai. aku tau korang semua gelak kasar but at least tolong bg aku ruang sebagai seorang pempuan. kalau macam tu la lagi gaya korang sorila, hadap muka pun aku xnak. aku penat datang sampaikan berita gembira kat korang ni yang bg kat aku. suke kan korang bahan aku macam anjing kat situ? hell you!

semuanya atas satu gurauan. yes tapi ko penah dengar tak, kerana nila setitik rosak susu sebelanga. ko masuk dalam belanga tu ko rasa la apa rasa susu tu. mmg tak jadi susu dah la. so bila korang buat aku camni, aku rasa takdela zila yang dulu dah. nak pujuk ke ape ke lantak korangla. seronok dah gurau, bahan aku lepastu malukan aku like aku ni patung takde perasaan sukahati korang je nak hentam aku camtu. seriously, nak tengok aku hangin, aku xmengamuk menjerit jerit. tapi aku rasa korang pun tau kan ape aku buat. so this is my power. suka aku la nak hadap tak nak korang punye pasal.

lepas ni korang nak ape p mampos kat korang. chow chin chow. belah lu.

imageimage

2 comments:

Sally Samsaiman said...

kakak...istigfar banyak-banyak...jgn marah-marah okay :)

norzillawatie binti zahidin said...

geram sangat ni tau x

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea