Monday, March 11, 2013

makan, berat badan, no diet

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:01 PM

assalamualaikum semua :)


kepada sahabat sahabat yg disegani semuanya harap sihat sihat belaka. aku rasa mmg dah jadi terbiasa kot aku kena update blog setiap pukul 2 pagi ke atas. dah macam office hour plak skrg ni. kalau keje lebih masa tu ape org panggil OT. overtime. kepale hotak aku kan. kiah sangat. propaganda aku mestila nak meletupletip nak nak tang mukadimah ni.

well i want to show you something


kalau terliur please like like like like

waduh waduh waduh tak tertahan rasa nya perut ini. apesal aku rasa teramat lapar sangat lapar sangat dahaga sangat om om om padahal air mineral berbotol2 depan mata biskut banyak dalam peti ayam masih dalam tudung saji semuanya ada termasuk megi tapi masih lapar lapar lapar lapar tidak terperi. ini sangat menguji. om om om 

minum seteguk dulu hilangkan kelaparannnn yg sungguh maha dasyat tu. haih. well, i have to drink a lot of water to sustain my body to maintain my healthy macam macam la skrg so that aku takkan drastik gemuk begitu sahaja walaupun makan ayam kfc hingga menjilat jari om om om. mmg dah tersebut benda benda sedap tengah tengah pagi buta batak ni ape la boleh buat kan. kalau la kfc tu sebelah rumah aje. takyahla susah susah aku masak hari hari, amik bau je dah kenyang. om om ommmmm. sabar lagi.

talk about eat. its a must for us everyday. tak makan takda energy. tapi susah juga. makan sikit susah makan banyak pun susah. tapi as for me, selagi boleh makan, makan je. lantakla naik berat badan. kononnye lah pada suatu masa dahulu kan masa slim slim. skrg kau tengok pegi timbang berat badan kat mesin penimbang masukkan dua kupang dalam lubang nahhhhhhhhhhhhhhh 46.4kg. before this aku dalam 42-44 kg aje. naik banyak tuuu. aku pun agak terasa naik itu tapi tang naik tu aku rasa kat paha la.time pakai seluar its like fit sangat dan ketat. aku penggemar tegar seluar seluar dari baju dan aku mungkin akan rasa frust sbb macamana nak alter seluar jadi besar. T_T inikah satu benda yg aku harus bimbangkan? 



ini petanda suruh aku beli kinder bueno esok. damn!


kadar tak tahan semakin membuak nafsu semakin meluak banyak benda dah terjebak ayat tak nak sebak macam macam lah aku ni siti situ sana sini komplen komplen komplen. macam ni la cara makan, then ko gemuk lepastu nak diet? oh diet is not easy la man. nak kena berjogging tetiap petang lepastu buat work out sit up smash down smack down sana sini baru boleh kurus? macam tak penting je benda semua ni bagi aku. so no diet lah kan. 

well, aku bukan nak mengata gemok itu sesuatu yg buruk atau menggerunkan menakutkan dan mencuakkan but, sometimes people will look good bila dia gemok. happy family happy je hidupnye kan. makan pun xyah memilih tolak kayu batu je. gemok is normal actually but kalau bagi aku it is too awkward. hak masing masing la kan. ada benda yg ko suka tak sama dengan apa yg orang lain suka. gemok is pretty but cute but aku taknakla benda tu jadi kat diri aku walaupun lepas kahwin, sbb aku nak juga jadi macam kak ton lawa slim memanjang walaupun dah ada cucu cicit piut miut menten ko kak ton. nnt gua try la beauty umaira kak ton tu ye. barulah bahgia rumah tangga. slim kak ton ye.

well, once lah kata aku dah gemok, mungkin harapan aku nak beralmari macamni dah xde dah. huhu. aku tengah nak format balik bilik aku ni letak wardrobe cecantik for my shirts baju baju suar sume supaya nampakla eksklusif sikit kan lepastu dinding sume nak cat la apela. well, lepas belajar bila dah tengah ada kerja sekarang pakat2 la beli baju online kat Ohzila Shopping Online ye. ni la lagi satu benda yang gila. baju baju selaur kasut bag and this is sangat best if i had this one nanti.


smart seyh

 well, mungkin senang lebih macam ni. kalau lapar p makan kan? so makanla selagi boleh. nak jadi comel ke ape lantak korangla yg penting bersyukur what Allah dah bagi kat kita kan. so, jap. aku rasa nak komplen apsal la panas sikit malam ni. ke kipas banyak habuk berat. haih.esok kena cuci ni. memanjat le aku esok.

well kalau cakap pasal makan minum menjamah melahap mentekedarah semua mmg takkan cukup and pls dont let this one to be a big issue sbb senang je benda benda ni. nampak je ngap. kawan kawan please dont get it hard ye makanla selagi boleh. jangan rasa risau makanan habis ke, friends is around you.

tengok ni

_______________________________________


korang kena tau aku mmg suka post benda yg comel comel cenggini.
sekian dan selamat tidur

fnish : 2.59am

imageimage

3 comments:

Aimacomel said...

Cumilnya hamster tu :)
Makan je selagi blh makan. Ehh? Hehe.. Makan blh cuma dlm kuantiti yg sedikit tp kerap. Tu yg sy amalkan. Alhamdulillah masih dlm 37kg lagi..

norzillawatie binti zahidin said...

37???????? sikitnyeeeeeeeeeeeeeeeee. ringannyeeeeeeeeee!

Anonymous said...

When you're happy with your game, why not share it with the world. "Path of Monstrosity" - This is for players that want a little better defense and wanting to hit multiple targets. He then becomes more superstitious and does not realize that it was his subconscious that made him lose the game.

Here is my page - online Games

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea