Thursday, January 21, 2010

babi punye pempuan

Posted by norzillawatie binti zahidin at 5:59 AM

wah...selambe betol pempuan gemok ni nk memboikot aku..
denagn dak2 bilik aku skali kena...
wei gemok...seco'et ko sentuh dak bilik aku..
taula camne aku siat kulit ko sikit2 pakai garpu...
nate ci betolla....
da la tu..aku lalu kat cafe tadi..selambe gile..
ko dengan lahanat2 geng ko dok mengutat aku..
sial la ko..so wat kalau aku cantik..
taula ko gemok..aku bukan bermakna nak memburuk2kan ko la babi...
tp ape masalah ko ngan aku..
aku bukan ade pape pon ngan mamat tu...
ske ati akula nk kawan ngan sape pon..
n ske ati ammat tu gakla nk kawan ngan sape pon...
ko da kire bekas die bole jalan la dengan hidup ko..
ko da xcontact die kan..sudahla....pegi mam la dengan hidup ko...
wah..ko semakin naik tembelang ek dengan aku...
ko betul2 ke nak tengok norzillawatie yg betol ni..
mati ko....sape lagi kawan2 ko tu...
dengan diorg2 skali kena....
hai muke kalo lawa xpe.....hati bapak busuk gile korg ni..
nk dengki sangat dengan org korg dapat ape la...
macam xde ajaran la doe korg ni..
kalau ye pon kurag diajar janganla tunjuk sangat kebodohan yg nyata tu...
plz la le'a..jangan kacau life org..hang da la tunjuk kat org hang tu gatal merenyang..
xmalu ke...fuck la ko ni...
g mam...

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea