Tuesday, January 19, 2010

3 stories in a day

Posted by norzillawatie binti zahidin at 5:12 AM
apa itu compiler...interpreter..assembler..
wah pening kepale aku menterjemahkan kpd budak2 ni..
tensen aku di downkan oleh miss ina sekian tadi..
gempreng...
mmgla aku penah blaja C programming before..
tp apekan daye..
aku pon dapat gred c je dulu..
tensia la do..
tp ok jela tadi..
agak2 ek nk halau aku kua..
aku bukan dak skola nk disamekan begitu rupe..
nk disamekan begitu rupe...
shut the fuck up!!

******************************************************

dis week kena g taiping la plak..
program mentor mentee...
adoiya duit pon yelek...
apa macam la...hum...aku plak jadi penyelaras program..
mmgla kan..macam2 plak kena buat..
payah nye gini..
kena cari plak ade ape benda kat taiping tu..
konon2 nk isi masa 3 hari 2 mlm la kat sana..
ala....mmgla sonok enjoy..
tp kena hipokrit la sket...mati aku..
3 hari plak tu...
apekan daye..nk jaga hati org tue punye pasal...
follow jela...mentor mentee je..
as long i follow da rule...no prob at all..
sejak bile aku skema plak ni..
adeh...

*********************************************************

aku suda menjalani program PMS...selama 2hari da..
PMS tu aku peyedla bangang...
jadi mud aku agak senang2 je nk pecah anytime..
rase2 nk pukul org pon ade je ni..
so dun eva break my temper..
aku sebenarnye nk pukul pempuan gemok tu..
tp kalau xdapat pukul pempuan tu..kaula nabil..
jadi mangsa aku...
mampos kau..sape suruh...
ko jadi sasaran die skrg ni aku yg kena...
mati kau nabil..dush dush!!

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea