Wednesday, January 20, 2010

blah!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 5:10 AM
ni nk kasi tau sket...
bole x kalau nk kua ngan aku...
b punctual...aku pon paham..
hang dengan masalah dunia hang...
tp pk la wey...
kalau ade prob..gtaula..payah sangat ke nak mesej..
susah sangat ke nk bagitau..
hang blaja..aku pon blaja..
xpasal2..xdapat join jamm td..
mmgla bukan nye besar sangat hal tu...
tp...tau x..bnda kecik leh jadi besar tau..
plz la..aku pon ade had kesabaran gak...
ko pun same kan...
ko nk aku paham ko...camne aku nk paham...
ko sndr yg wat org sakit ati...
camne nk paham....
ni la maslah hang bile aku bkawan ngan hang...
aku pon xde hal la bile ko xdapat hantar..
g pon aku da cakap nganhang awal2....
aku nk g sndr...degil..nk juga hantar aku...
so, xpela.....tengok la sndr ape hang da buat kat aku...
ko tau x,knpe aku nek gak ngan hang aritu..
sebab aku tengok ade viva hitam sejiban kat depan hostel aku..
ingat kan geng babi hutan tu..rupenye bukan..
hang pon da datang xleh watpe la...
plz la...........dengan aku....tlgla...jangan gini ag..
aku da la tengah peyed ni...ko tanyela qusya camne temper aku td..
jangan wat aku lari dr ko....thanks..

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea