Monday, January 11, 2010

stay away!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:47 AM
plz jangan dekati aku lagi...
if ko nk kat aku..buat cara nak..
bile aku wat salah...baru cr..
knp?...
aku baru nk hadapi ketenangan...
ugut2 aku....da la sok nye 1st class..
aduh....benci betol la...plz r...
da abes da kan cte tu...
ko da la wat ak cam sampah..
xpenah tau..yap at least kalau da broke up pon..
wat la cara broke up..
u kata nk tunggu la apela...
but then...u always nk cr salah aku..
amboi..ak wat baik ade sape nk cakap..
you just keep nothing to say when i got quite success 4 my pointer..
u say nothing...!!nothing!...but bile ade je bnda salah..
amboi ko mmg perfect..xpenah wat salah..
plz la...ko da mwat ak gile sepanjang hidup aku..
plz stay away...cukup...aku buruk ke ape ke..
da xde kena mengena dgn hidup ko...
no pick up fon da afte dis..
no smses or ape2 da...
waiting 4 u pon da xguna...
menyesal..sangat menyesal...
kalau ko sayang aku..ko tau ape nk buat..
n plz la muhasabah diri la sket..
ade x benda ko buat utk aku n knp patut wat ak camni..
plz la...ok...aku rase da sangat slmt kat kpm ni..
jgn ganggu aku lagi...jgn cr aku bile perlu...
xnk...
assalamualaikum...

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea